اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز-81

بیژنی: تعلیم و تربیت در نوشهر پوشش صددرصدی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان نوشهر گفت: امروز نظام تعلیم و تربیت در شهرستان نوشهر از پوشش صددرصدی برخوردار است که در قبل از پیروزی انقلاب این‌گونه نبوده است.

بیژنی: تعلیم و تربیت در نوشهر پوشش صددرصدی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، به مناسبت دهه فجر امسال دفتر خبرگزاری فارس در مازندران بسته‌ خبری با نام بهار آزادی در شمال لاله‌خیز را در صفحه خود طراحی کرده است که با استقبال روبه‌رو شده است.

در این گزارش خبری مصاحبه با فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان نوشهر را می‌خوانید.

احمد بیژنی رئیس آموزش و پرورش شهرستان نوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نوشهر با اشاره به ایام دهه فجر به عنوان فرصتی مناسب برای تبیین اهداف شکل‌گیری انقلاب اسلامی به نسل‌های پس از انقلاب گفت: به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل، امروز شاهد دستاوردهای بزرگ و شگفتی در کشور به ویژه در نظام تعلیم و تربیت هستیم.

85 درصد فضای آموزشی فعلی نوشهر پس از انقلاب احداث شد

بیژنی با مقایسه دستاوردهای آموزش و پرورش در قبل و بعد از انقلاب خاطر نشان کرد: امروز نظام تعلیم و تربیت در شهرستان نوشهر از پوشش صددرصدی برخوردار است که در قبل از پیروزی انقلاب این‌گونه نبوده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نوشهر اضافه کرد: بیش از 85 درصد فضای آموزشی فعلی در نوشهر پس از پیروزی احداث شده است.

وی در ادامه به پروژه‌های قابل افتتاح ایام دهه فجر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: شش پروژه آموزشی در مساحت 5 هزار مترمربع با اعتباری بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون تومان در دهه فجر به بهره‌برداری و افتتاح خواهد رسید.

عبور ایران از گردنه‌های سخت

فرماندار نوشهر نیز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تفاوت‌های انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های دیگر دنیا عنوان داشت: مهم‌ترین تفاوت بودن انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های دیگر جهان در الهی بودن آن است.

محمدعلی قمی اویلی افزود: اتکال به خدا، پیروی از سیره نبوی و علوی، رهبری دینی و مردمی بودن انقلاب اسلامی وجه تمایز انقلاب ما با انقلاب‌های دیگر است.

ساده‌زیستی و تبعیت از فرهنگ عاشورا

وی مهم‌ترین صفات بارز بنیانگذار انقلاب را در ساده‌زیستی و تبعیت از فرهنگ عاشورا دانست و گفت: برخلاف بسیاری از رهبران جهان عرب که تفکرات جزیره‌ای و منطقه‌ای را سرلوحه معادلات سیاسی و حکومت‌داری خود قرار دادند امام راحل به‌ دنبال امت واحده اسلامی بوده است.

فرماندار نوشهر تاکید کرد: با وجود همه سناریوها، توطئه‌ها و فشارهای دشمنان، این انقلاب با گذشت 34 سال از پیروزی بواسطه مردمی بودن آن تمامی گردنه‌های سخت را طی کرده است و در جایگاه رفیع منطقه و دنیا قرار دارد.

انتهای پیام/86019/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول