اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

22 بهمن مقدمه حضور ملت در انتخابات آینده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بستک با تأکید بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: 22 بهمن مقدمه‌ای برای حضور ملت در انتخابات آینده است.

22 بهمن مقدمه حضور ملت در انتخابات آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده امروز در نشستی برای برنامه‌ریزی مراسم راهپیمایی 22 بهمن با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر در حقیقت تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، امام راحل (ره) و فرصت مناسبی برای تعمیق و تقویت پیوند بین ملت و مسئولان نظام است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با ریخته شدن خون‌ پاک شهدا به ثمر رسیده است، بیان داشت: این رویداد بزرگ در حقیقت با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و با هدف رهایی یافتن ملت از زیر یوغ بندگی، ظلم و ستم حکومت طاغوت شکل گرفت که باید در حفظ و حراست از آن بیش از پیش تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: وحدت ملت ایران نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و مردم با روحیه شهادت‌طلبی و ایثار مقابل نظام ستم‏شاهی ایستادگی کردند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

مشتاق‌زاده در ادامه بیان داشت: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام است که مردم شریف و صبور ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی و گسترده خود پاسخ دندان‌شکنی به شیطنت‌های دشمنان نظام خواهند داد.

فرماندار شهرستان بستک افزود: مردم کشورمان به ویژه مردم شهرستان بستک بار دیگر با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به دشمنان نظام و انقلاب نشان می‌دهند که با تمام وجود آماده دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب شکوهمند اسلامی، شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستند.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نزدیک است، بنا بر این استکبار جهانی در این زمینه اتاق فکری تشکیل داده است تا با تفرقه‌افکنی بین اقوام و مذاهب مختلف به اهداف شوم خود دست یابد، اما هوشیاری امت اسلامی این توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/88006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول