اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

جشنواره شهر برفی کوهرنگ فرصتی برای سرمایه‌گذاران است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره شهر برفی کوهرنگ فرصت‌های خوبی را در زمینه جذب سرمایه‌گذاری به وجود آورده است.

جشنواره شهر برفی کوهرنگ فرصتی برای سرمایه‌گذاران است

محمود عیدی در حاشیه بازدید از ششمین برف‌آورد سالانه شهر برفی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: فراهم کردن حضور جوانان در این برف‌آورد و ایجاد رقابت میان آن‌ها برای نشان دادن توانایی‌های هنری‌شان، معرفی بیشتر شهرستان توریستی گردشگری کوهرنگ و جذب گردشگران داخلی و خارجی به این شهرستان و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان از اهداف برگزاری ششمین برف‌آورد سالانه شهر برفی در استان چهارمحال و بختیاری است.

وی از صرف 200 میلیون تومان اعتبار برای برگزاری ششمین برف‌آورد سالانه شهر برفی چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار داشت: این برف‌آورد همه ساله در شهرستان توریستی گردشگری کوهرنگ برگزار می‌شود.

عیدی با بیان اینکه شهرستان کوهرنگ نقش تعیین کننده‌ای در تامین آب شرب کشور دارد تصریح کرد: سه رودخانه کارون، زاینده‌رود و تا حدودی رودخانه دز از این شهرستان سرچشمه می‌گیرند.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری کوهرنگ را مکانی مناسب برای گردشگری چهار فصل کشور عنوان کرد و افزود: وجود پیست‌های اسکی، برف فراوان و برگزاری برف آورد‌های شهر برفی شرایط را برای گردشگری زمستانی و همچنین وجود آبشارهای متعدد دائمی و فصلی، رودخانه‌های زیاد از مهمترین جاذبه‌های شهرستان کوهرنگ است.

وی ادامه داد: چشمه سارهای متعدد مانند چشمه کوهرنگ، چشمه دیمه، چشمه سرداب غلام آباد، چشمه پرک، چشمه مروارید بیرگان، چشمه نازی بازفت، دشت لاله‌های واژگون، آبشار شیخ علی‌خان، آبشار تونل اول کوهرنگ، یخچال‌های دائمی زرد‌کوه بختیاری و پیست‌های اسکی از دیگر جاذبه‌های شهرستان کوهرنگ به‌شمار می‎رود.

ششمین برف‌آورد سالانه شهر برفی چهارمحال و بختیاری به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 16 تا 19 در سایت قاسم آباد از توابع شهرستان کوهرنگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/68005/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول