اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش اندام و بدنسازی ساری:

خورشیدی قوی‌ترین مرد ساری شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پرورش اندام و بدنسازی ساری از قهرمانی کیهان خورشیدی در مسابقه قوی‌ترین مردان ساری خبر داد.

خورشیدی قوی‌ترین مرد ساری شد

کمیل خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مسابقه قوی‌ترین مردان مرکز استان جام زنده یاد پرویز طلایی با حضور مجتبی ملکی، رضا قرایی و مهرداد باجلان در ساری برگزار شد.

وی گفت: در این مسابقه که با حضور سه قهرمان ارزشمند کشور ملکی، قرایی و باجلان و همچنین تماشاگران در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار شد، شرکت‌کنندگان رقابت خوبی با هم داشتند.

خلیلی با اشاره به رقابت شرکت‌کنندگان در پنج آیتم افزود: ورزشکاران در مسابقه قوی‌ترین مردان ساری در حمل دو چمدان، بلند کردن کنده، جابه‌جایی لاستیک، حمل پراید و مراحل سه گانه با هم رقابت کردند.

رئیس پرورش اندام و بدنسازی ساری گفت: پس از برگزاری مسابقه در پنج آیتم کیهان خورشیدی با 45 امتیاز اول شد و رضا ذبیحی و رضا مهدی‌نژاد نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی با اشاره به خوب توصیف کردن سطح کیفی این دوره از مسابقات افزود: به نفرات برتر این رقابت‌ها با حضور مسئولان استانی و شهرستانی جوایز ارزنده اهدا شد.

رئیس هیئت پرورش اندام و بدنسازی ساری درباره موفقیت اخیر ورزشکاران ساروی در مسابقات بدنسازی تصریح کرد: در رقابت‌های اخیر قهرمانی استان دو مقام اولی و سومی برای ورزشکاران ساروی به دست آمد.

خلیلی در پایان اظهار داشت: در مسابقات پرورش اندام بادی کلاسیک قهرمانی استان تیم ساری قهرمان شد و همچنین در رده سنی جوانان نیز به مقام سومی دست یافت.

انتهای پیام/86005/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول