اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

دشمن از حضور مردم در صحنه هراس دارد

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: حضور مردم در صحنه از عواملی است که همیشه هراس دشمنان را به دنبال داشته است و آنها همواره کوشیده‌اند تا حضور مردم در برنامه‌های ملی و انقلابی را کم‌رنگ جلوه دهند.

دشمن از حضور مردم در صحنه هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز صبح امروز در جمع مسئولان اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی مظهر شکوه و فداکاری امت مسلمان ایران اسلامی برای مبارزه با ظلمت حکومت ستم‌شاهی و پهلوی است.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: رژیم ستم‌شاهی پهلوی سرسپرده و دست‌نشانده آمریکا بود و هیچ‌ حق و حقوقی برای مردم ایران در برابر مطامع و خواسته‌های نامشروع آمریکای جنایتکار قائل نبود و اجرای لایحه کاپیتولاسیون اوج زیرپا گذاشتن و بی‌توجهی به کرامت انسانی مردم ایران توسط رژیم ستم‌شاهی پهلوی بود.

خرم‌روز بیان داشت: امام خمینی (ره) مردم را از سرسپردگی بی‌چون و چرای رژیم پهلوی به سران آمریکایی پس از اجرای این طرح آگاه کرد و روشن‌گری‌های حکیمانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی اعتراضات وسیع مردمی در شهرهای مختلف کشور در آن زمان را به‌ دنبال داشت.

وی اضافه کرد: روشنگری‌ و آگاه‌سازی مردم از خیانت‌ها و جنایت‌های رژیم پهلوی باعث شد که این ستمگران با حضور امام خمینی (ره) عرصه را بر خود تنگ بدانند و اقدام به تبعید امام خمینی (ره) به خارج از مرزهای ایران اسلامی کنند.

این مسئول اذعان داشت: حکومت پهلوی گمان می‌کرد با تبعید امام (ره) به خارج از کشور و ایجاد فاصله بین ایشان و مردم می‌تواند مانع گسترش اندیشه‌های ایشان بین مردم شود، ولی امام خمینی (ره) از سال‌های تبعید برای تبیین اندیشه‌های خود برای مردم استفاده کردند.

* ترویج اندیشه سیاسی امام(ره) بعد از 15 خرداد 42

بخشدار آبپخش عنوان کرد: پس از قیام 15 خرداد 42 اندیشه‌های سیاسی امام خمینی (ره) در بین مردم گسترش یافت و آگاهی مردم از اندیشه حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حکومت پهلوی را ساقط کرد و با رهبری داهیانه و پیامبرگونه ایشان شاهد پیروزی نور بر ظلمت و روی کار آمدن نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای احکام الهی و اسلامی بودیم.

خرم‌روز با تاکید بر آنکه دشمن از حضور مردم در صحنه هراس دارد، ابراز داشت: حضور مردم در صحنه از عواملی است که همیشه هراس دشمنان را به دنبال داشته است و آنها همواره کوشیده‌اند تا حضور مردم در برنامه‌های ملی و انقلابی را کم‌رنگ جلوه دهند.

وی اضافه کرد: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که دشمن برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در آنها تلاش می‌کند.

خرم‌روز بیان داشت: باید از تمام توان برای حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات استفاده کنیم و نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید مردم را برای حضور باشکوه و حماسی در انتخابات 23 خرداد تشویق کنند.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: همه امکانات برای برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات 23 خرداد مهیا است و ان‌شاءالله با حضور بی‌نظیر مردم در این صحنه‌های ملی شاهد مشتی محکم بر یاوه‌گویی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/2451/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول