اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بوکان:

نقش بانوان در پیروزی انقلاب پررنگ‌ بود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بوکان گفت: نقش بانوان در پیروزی انقلاب پررنگ‌ بود و زنان نقش مؤثری را در آن زمان ایفا کردند.

نقش بانوان در پیروزی انقلاب پررنگ‌ بود

احمد رحمانی صبح امروز در همایش بزرگ بانوان فرهنگی با عنوان نقش زنان در جامعه که به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین بهار آزادی برگزاری، ضمن تبریک ایام ا ... دهه مبارک فجر در خصوص عوامل مهم و مؤثر در تحکیم روابط انسانی و اسلامی در میان افراد خانواده و نقش و اهمیت زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و حضور آنان در فعالیت‌های اجتماعی، مذهبی و سیاسی و اقتصادی برگزار شد اظهار داشت: مادر در خانواده، اجتماع و جامعه دارای ارزش و جایگاه بسیار بالایی است و اگر خدایی نکرده این جایگاه دچار تزلزل شود مشکلات فراوانی به وجود خواهد آمد.

وی تصریح کرد: دشمنان تلاش دارند تا بانوان و دختران ما را از معنویت و فضیلت‌های دینی و اسلامی دور نمایند غافل از اینکه بانوان ما در مکتب حضرت فاطمه زهرا و زینب کبری (س) تربیت شده‌اند.

رحمانی با اشاره به مقوله حجاب در جامعه گفت: حجاب به معنای پوشش اسلامی است و مخالف با فعالیت بانوان در اجتماع، دانشگاه و یا محیط کار و محافل اقتصادی نیست.

در ادامه عبدالرحمان محمدی مشاور و عضو شورای آموزش و پرورش در خصوص اخلاق اسلامی، نحوه تربیت فرزندان، نقش مهم مادران در تربیت فرزندان سالم در یک محیط آرام و مطمئن، اهمیت نقش زنان در فعالیت‌های مختلف جامعه، نقش مؤثر زنان مسلمان در کاهش ناهنجاری‌های جامعه و اهمیت و نقش مؤثر زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت و سر بلندی و دفاع از آن به صحبت پرداخت.

در ادامه به تعدادی از مدیران، بانوان و زنان فعال در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/61006/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول