اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بوکان:

حضور امسال مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بوکان گفت: حضور امسال مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید و مأیوس می‌کند.

حضور امسال مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان احمد رحمانی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، اظهار داشت: حضور گسترده و با نشاط مردم در این راهپیمایی به دلیل بازتاب‌های داخلی و خارجی آن از اهمیت بسزایی برخوردار است و رسانه‌های مختلف جهان با حساسیت بیشتری این واقعه را دنبال خواهند کرد.

وی گفت: راهپیمایی امسال 22 بهمن نمایشی واقعی و قابل لمس برای دشمنان ایران اسلامی جهت مشاهده اتحاد، همبستگی و اتفاق امت اسلامی در دفاع از حریم ولایت و میهن اسلامی است.

رحمانی تصریح کرد: در این روز تاریخی و بزرگ مردم مؤمن و ولایت‌مدار ایران اسلامی همچون گذشته بار دیگر نشان خواهند داد که همچنان در رکاب رهبری برای تداوم انقلاب اسلامی آماده جانفشانی هستند.

وی بر شرکت گسترده فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تاکید کرده و تعامل و همکاری فرماندهی نیروی انتظامی با مدیریت آموزش و پرورش در رابطه با تأمین امنیت مسیرهای راهپیمایی و کنترل طرح ترافیکی مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن را همچون سال‌های گذشته خواستار شد.

در ادامه هر یک از نمایندگان معاونت‌های اجتماعی و پلیس راهور نیروی انتظامی و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش نکاتی را در راستای هر چه بهتر و باشکوه برگزار نمودن راهپیمایی 22 بهمن بیان و پیشنهاداتی را در خصوص ایجاد نظم و امنیت شرکت‌کنندگان در راهپیمایی مطرح کردند.

انتهای پیام/61006/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول