اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی تشریح کرد

آمادگی سپاه برای برگزاری رزمایش 20 هزاری نفری الی بیت‌المقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی نحوه آمادگی نیروهای بسیجی و سپاهی این شهرستان را برای برگزاری رزمایش 20 هزار نفری الی بیت‌المقدس تشریح کرد.

آمادگی سپاه برای برگزاری رزمایش 20 هزاری نفری الی بیت‌المقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مراد کاظمی صبح امروز در جلسه هماهنگی رزمایش 20 هزار نفری رزمایش الی ‌بیت‌المقدس گردان‌های واکنش سریع که با حضور مسئولان شهرستان دشتی تشکیل شد اظهار داشت: یکی از اهداف این رزمایش ارتقاء توان رزمی بسیج مردمی است.

فرمانده سپاه شهرستان دشتی افزود: مکان‌های استقرار گردان‌های الی بیت‌المقدس در شهرهای کاکی، شنبه و خورموج است که در قرارگاه (اردوگاه) استان در شهر چغادک مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: این رزمایش به مدت سه روز با حضور بسیج نواحی و شهرستان و با همکاری ریاست قرارگاه پشتیبانی در شهرستان که به عهده فرماندار شهرستان است، برگزار می‌شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: تمام امکانات در این رزمایش بومی شهرستان استان است زیرا هر شهرستان امکانات پشتیبانی را برعهده دارد و ما امیدواریم بتوانیم به موقع کار ترابری و نصب چادر را انجام و نیروها را در محل اردوگاه استقرار دهیم.

فرمانده سپاه دشتی یادآور شد: استاندار ریاست قرارگاه پشتیبانی استان و فرماندار نیز در شهرستان ریاست قرارگاه، معاون عمرانی استاندار و معاون مالی استاندار در بوشهر و در شهرستان نیز معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار کمیته‌ها را برعهده دارند.

وی گفت: پوشش خبری این رزمایش نیز برعهده رسانه ملی و در شهرستان‌ها بر عهده کمیته فرهنگی است.

کاظمی اضافه کرد: ریاست دانشگاه علوم پزشکی در استان و در شهرستان شبکه بهداشت و درمان نیز پشتیبان کننده این رزمایش هستند و مدیرعامل شرکت مخابرات در استان و در شهرستان مسئولیت کمیته ارتباطات بر عهده مسئولان مخابرات است.

وی یادآور شد: کمیته مهندسی و پشتیبانی این رزمایش برعهده راه و شهرسازی، جهادکشاورزی، شهرداری، شرکت توزیع برق، آبفای و منابع طبیعی است.

کاظمی ادامه داد: کمیته مالی و پشتیبانی هم برعهده بخشداران، جمعیت هلال احمر، گاز، کمیته امداد و راهنمایی و رانندگی است.

وی گفت: کمیته فرهنگی تبلیغی نیز بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد، بنیاد شهید و امور ایثارگران، خبرگزاری‌ها، سازمان تبلیغات، هیئت رزمندگان، اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش خواهد بود.

کاظمی به کمیته درمان اشاره کرد و افزود: مسئولیت کمیته درمان بر عهده رئیس بیمارستان و تعدادی از بسیج جامع پزشکی است.

فرمانده سپاه دشتی گفت: از ادارات انتظار داریم در برگزاری باشکوه این رزمایش همچون گذشته با سپاه پاسداران همکاری کنند.

فرماندار دشتی نیز هدف از برگزاری این رزمایش به نمایش گذاشتن توان رزمی بسیجیان عنوان کرد و گفت: دشمن با دقت این رزمایش ما را رصد و بررسی خواهد کرد.

سیدعلی هاشمی افزود: بنابراین باید تلاش کنیم این رزمایش را به شکلی که فرماندهان در سپاه خواهان آن هستند به انجام برسانیم.

وی ادامه داد: تمام ادارات آماده حمایت و پشتیبانی از این رزمایش بزرگ بسیجیان هستند و در این رزمایش در صدد ایجاد هماهنگی در بین آن اداراتی که در بحران‌ها به مردم خدمات ارائه خواهند داد هستیم تا در این رزمایش نقش خود را تمرین و به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/66001/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول