اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

سناریو رزمایش 20 هزار نفری با موقعیت بوشهر سازگار است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: با توجه به موقعیت خاص استان بوشهر سناریو رزمایش 20 هزار نفری با استان بوشهر سازگاری دارد.

سناریو رزمایش 20 هزار نفری با موقعیت بوشهر سازگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح الله جمیری در نشست هماهنگی برگزاری رزمایش 20 هزار نفری بسیج اظهار داشت: این رزمایش جلوه خوبی برای نشان دادن توان و اقتدار نیروهای بسیجی در داخل و خارج از کشور است.

وی تصریح کرد: این رزمایش با هدف انسجام بخشی نیروها و نشان دادن توان بسیجیان و سایر نیروها برگزار خواهد شد.

جمیری با بیان اینکه این رزمایش با همکاری همه دستگاه‎های اجرایی و نیروهای مسلح سپاه و ارتش برگزار می‎شود گفت: قرارگاه امام هادی (ع) که هدایت این رزمایش را به عهده دارد مقدمات آن در جلسات متعدد برنامه‎ریزی کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: رزمایش 20 هزار نفری بیت المقدس از 25 تا 27 بهمن در منطقه عمومی چغادک برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: در این رزمایش 20 هزار نفری 5 هزار نفر از نیروها در عملیات شرکت دارند و 15 هزار نفر دیگر نیز حضور خود را برای حفظ انسجام  در صبحگاه نشان می‎دهند.

جمیری بیان کرد: این نیروها در قالب گردان‎های امام حسین(ع)، عاشورا، الزهرا (س) و امام علی(ع) سازماندهی شده‎اند که عملیات هلی برن، ضدهلی برن، دفاع شهری، امداد و نجات، عملیات تاخیری و سناریو منطبق با وضعیت شهر بوشهر اجرا می‎کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآور شد: در این رزمایش استاندار بوشهر به عنوان فرمانده قرارگاه رزمایش فعالیت می‎کند و معاونین استاندار نیز به عنوان مسئولان کمیته‎ها فعال هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: رزمایشی با این استعداد و گستردگی نیاز به همکاری و تعامل بیشتر دستگاه‎های اجرایی دارد که برپایی این نشست بیانگر این موضوع است.

محمدحسن پرآور تاکید کرد: عملیات‎های سپاه  و بسیج در راستای آمادگی نیروها است که در خارج و داخل کشور به دلیل اینکه استان بوشهر شاهد حضور ناوهای امریکایی در خلیج فارس است اثرات قابل توجهی در نشان دادن اقتدار نیروها دارد.

وی خاطرنشان کرد: برپایی این رزمایش عظیم نشان خواهد داد که هیچ کسی به خود اجازه نخواهد چشم طمعی به این آب و خاک داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر همچنین بر برپایی هرچه باشکوهتر برنامه‎های ایام الله دهه فجر تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‎های اجرایی موظفند در برپایی باشکوه برنامه‎های این دهه همکاری کنند و تشکیل نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی لازم است به زیبایی هرچه تمام‌تر برپا شود.

پرآور حضور مستمر مدیران دستگاه‎های اجرایی در برنامه‎های دهه فجر را یک ضرورت عنوان کرد.

انتهای پیام/66007/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول