اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه خبر داد

رزمایش پیاده‌روی تاکتیکی گردان‌های پایگاه‌محور در عسلویه

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عسلویه از اجرای رزمایش پیاده‌روی تاکتیکی گردان‌های پایگاه‌محور در عسلویه خبر داد.

رزمایش پیاده‌روی تاکتیکی گردان‌های پایگاه‌محور در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی ظهر امروز در جمع بسیجیان عسلویه اظهار داشت: سپاه و بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در تمام عرصه‌ها حضوری موفق داشته و بخش عظیمی از موفقیت‌های نظام مرهون خدمات بسیجیان است.

وی افزود: بسیج هم‌اکنون نیز در تمام عرصه‌ها حاضر است و آمادگی قابل توجهی دارد و امیدوار هستیم روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این نهاد مردمی باشیم.

فرمانده سپاه عسلویه از اجرای رزمایش پیاده‌روی تاکتیکی گردان‌های پایگاه‌محور در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: این رزمایش پنج‌شنبه‌شب با حضور جمع کثیری از بسیجیان در منطقه نایبند برگزار می‌شود.

رفعتی تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش، آمادگی نیروهای بسیجی برای مقابله با هر گونه تهدید سخت و بالابردن توان رزمی و فیزیکی بسیجیان است.

وی به اهداف فرهنگی این رزمایش نیز اشاره کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی و مسابقات مختلف فرهنگی و دعای کمیل نیز در این رزمایش برگزار می‌شود و انتظار داریم به اهداف مورد نظر برسیم.

فرمانده سپاه عسلویه در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از بسیجیان عسلویه اهل تسنن هستند افزود: تعداد زیادی از بسیجیان این منطقه اهل تسنن هستند و یکی از اهداف این رزمایش نیز ایجاد اتحاد و وحدت بین اقشار مختلف شیعه و سنی است.

رفعتی یادآور شد: اسلام تاکید بسیار زیادی بر حفظ وحدت دارد و امروز برای موفقیت و سربلندی نظام باید وحدت و همدلی داشته باشیم.

وی بیان کرد: بسیج و سپاه عسلویه در برنامه‌های دهه فجر و هفته وحدت مشارکت مناسبی دارد و امیدوار هستیم شاهد افزایش کیفیت سطح برنامه‌ها باشیم.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول