اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه خبر داد

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی بزرگ‌ترین انبار نفت شمال غرب کشور

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: بزرگ‌ترین انبار نفت شمال غرب کشور از پیشرفت فیزیکی 70 درصد برخوردار است.

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی بزرگ‌ترین انبار نفت شمال غرب کشور

کوروش محمودیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پروژه احداث بزرگ‌ترین انبار نفت شمال غرب کشور از پیشرفت فیزیکی 70 درصد برخوردار است.

وی با اشاره به مساحت 50 هکتاری بزرگ‌ترین انبار نفت شمال غرب کشور، خاطر نشان کرد: محل قرارگیری این انبار نفت در 20 کیلومتری جاده شهید کلانتری است و شامل 11 دستگاه مخزن سقف شناور می‌باشد.

محمودیه به ظرفیت مخازن انبار نفت اشاره کرد و گفت: دو دستگاه مخزن به ظرفیت 33/11 میلیون لیتر برای ذخیره بنزین، دو دستگاه مخزن هر کدام به ظرفیت 8/2 میلیون لیتر برای ذخیره بنزین سوپر و چهار دستگاه مخزن هر یک به ظرفیت 33/11 میلیون لیتر برای نگهداری نفت سفید در نظر گرفته شده است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه قابلیت ذخیره‌سازی در چهار دستگاه مخزن را دو منظوره اعلام کرد و گفت: فرآورده‌های بنزین و نفت گاز در این مخازن انبار می‌شوند.

وی به یک دستگاه مخزن 77/22 میلیون لیتری به همراه دو دستگاه مخزن که هر یک 33/11 میلیون لیتر ظرفیت دارند برای ذخیره نفت گاز اشاره کرد و ابراز داشت: در این انبار نفت دو دستگاه مخزن آتش‌نشانی هر کدام به ظرفیت 5/3 میلیون لیتر تعبیه شده است.

محمودیه با بیان اینکه سه پروژه جایگاه CNG توسط بخش خصوصی در ایام دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، اذعان داشت: یکی از این سه پروژه جایگاه CNG مذهبی ارومیه با اعتبار 13 میلیارد ریال به غیر از هزینه زمین که 9 میلیارد ریال آن تسهیلات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است منجر به اشتغال‌زایی برای شش نفر شده است.

وی افتتاح پروژه جایگاه CNG سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌غربی در دهه فجر سال جاری با اشتغال‌زایی برای شش نفر را دومین پروژه خدماتی شرکت نفت عنوان کرد و یادآور شد: 15 میلیارد ریال برای این پروژه به غیر از هزینه خرید زمین اعتبار هزینه شده است و تمام این اعتبارات به صورت تسهیلات بانکی از طرف شرکت نفت پرداخت شده است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: جایگاه CNG در بلوار رودکی ارومیه با اعتبار 13 میلیارد ریال و تسهیلات 9 میلیارد ریال به غیر از هزینه تهیه زمین با اشتغال‌زایی برای شش نفر افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/61010/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول