اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ماسال خبر داد

افتتاح هشت پروژه عمران شهری در ماسال

خبرگزاری فارس: شهردار ماسال از افتتاح هشت پروژه عمران شهری در دهه فجر خبر داد.

افتتاح هشت پروژه عمران شهری در ماسال

باقر کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماسال با اشاره به اینکه در دهه فجر جاری هشت پروژه عمران شهری ماسال افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

وی این پروژه‌ها را شامل تجهیز دو سالن رزمی و بدنسازی شهرداری، پنج طرح آسفالت و روکش آسفالت معابر و کوچه‌ها و ساماندهی تقاطع و نصب چراغ فرمان ذکر کرد.

این مسئول گفت: در دهه فجر امسال با توجه به تحویل 200 هکتار از اراضی ملی پارک ریزه‌مندان به شهرداری ماسال، احداث منطقه گردشگری بام سبز آغاز می‌شود.

وی درباره سرمایه‌گذاری 300 میلیارد ریالی بخش خصوصی در بام سبز ماسال تصریح کرد: این سرمایه‌گذاری برای احداث بناهایی مانند کلبه چوبی، هتل چوبی، پل معلق، بازارچه، ایستگاه‌های اسب‌سواری و برج دیده‌بانی انجام می‌شود و تله‌کابین ماسال نیز پس از اخذ مجوزهای لازم احداث خواهد شد.

کاظمی زیرساخت‌های بام سبز را در حال تکمیل دانست و یادآور شد: این منطقه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های گردشگری غرب گیلان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اینکه در مدت چهار سال گذشته حدود 40 کوچه شهر ماسال با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال آسفالت و به سازی شده است، خاطر نشان کرد: در این مدت بیش از 20 کوچه و خیابان از شبکه فاضلاب بهره‌مند شدند.

شهردار ماسال مهم‌ترین خواسته شهرداری این شهر را احداث تصفیه‌خانه عنوان کرد و افزود: این طرح به بیش از 400 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که در صورت تخصیص، تصفیه‌خانه احداث و از معضلات زیست ‌محیطی و ورود فاضلاب به رودخانه جلوگیری می‌شود.

وی درباره احداث نخستین سد لاستیک زراعی‌ ـ گردشگری غرب گیلان در ماسال گفت: با نصب تجهیزات گردشگری شامل اسکله ماهی، قایقرانی، اسکیت روی آب، کافی‌شاپ در کنار این سد، در فصل غیر زراعی از منطقه به منظور تفرجگاه استفاده می‌شود.

کاظمی تعریف سیمای شهری در ورودی شهر ماسال را از دیگر اقدام‌های شهرداری عنوان کرد.

انتهای پیام/84002/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول