اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آلیا:

حفظ انقلاب مهمتر از پیروزی آن است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ انقلاب اسلامی مهمتر از پیروزی آن است.

حفظ انقلاب مهمتر از پیروزی آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، فاطمه آلیا ظهر امروز در جشنواره ورزشی بانوان این شهرستان اظهار داشت: آن چه انقلاب اسلامی را از دیگر انقلاب‌ها متمایز می‌کند، مبتنی بودن بر سه رکن اسلام، وحدت مردم و اصل ولایت ‌فقیه است.

وی افزود: در هیچ جای دنیا انقلابی پیدا نمی‌شود که مردم آن هر سال پیروزی انقلابشان را جشن بگیرند و این مهم نشان می‌دهد که مردم نسبت به انقلاب علاقمند و وفادار هستند.

آلیا با بیان اینکه شجره طیبه انقلاب ما به وجود پیوستگی زیادی که سه اصل آن دارد هر روز استوارتر می‌شود، خاطرنشان کرد: مشروعیت یک نظام پشتوانه مردمی آن نظام است و لذا مردم انقلابی ما همیشه در صحنه‌ها حاضرند تا دشمنان عقب‌نشینی کنند.

وی تصریح کرد: فرآیند 34 ساله انقلاب ما نشان می‌دهد که دشمنان تلاش دارند، پشتوانه مردمی را که اسلام است از ما بگیرند، اما ایمان و اعتقاد مردم به اسلام نمی‌گذارد آنها به اهداف خود برسند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ایجاد تفرقه بین ادیان و گروه‌ها و سرمایه‌گذاری دشمن در این زمینه برایشان سودی نداشت و بر این شدند که با تحریم‌ها و فشارها بر مردم ایران چیره شوند و آنها را از ولایت‌فقیه دور کنند.

آلیا بیان داشت: پایه‌ریزی انقلاب اسلامی ما از 15 خرداد 42 توسط امام خمینی (ره) انجام شد و از آن روز به بعد شاهد چند بیداری از جمله مشروعیت تحریم کالاهای خارجی و ... بودیم که روحانیت نقش اصلی و اساسی در این بیداری‌ها را داشتند و این بالندگی و برجستگی انقلاب به علت اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) بود.

وی اخلاص امام راحل را در دفتر الهی ثبت شده عنوان و بیان کرد: برکات این اخلاص در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا ایشان نظام‌سازی کردند و امروز این نظام جمهوری اسلامی هدفی بود که ما می‌خواستیم در پرتو نور خدا و رهنمون‌های امام خمینی (ره) به آن دست یابیم.

نماینده تهران در مجلس ابراز داشت: ما انقلاب اسلامی را با سختی‌های زیادی به دست آوردیم و مهم‌تر از انقلاب، حفظ انقلاب است که از خود پیروزی انقلاب اهمیت بیشتری دارد.

وی با اشاره به حکومت‌هایی که خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند، گفت: نظام ما نظام مردم‌سالاری دینی است و دمکراسی‌هایی که در دنیا تنها مدعی هستند در انتخاباتشان فقط 40 درصد از مردم شرکت دارند و این نشان از رسوایی آن حکومت‌ها است.

آلیا با اشاره به انتخابات آینده در ایران بیان داشت: انتخابات ما آزادترین نوع انتخابات است به طوری که در 33 سالی که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، انتخابات متعددی برگزار کردیم و تمام آنها آزاد بودند و حضور باشکوه مردم در این صحنه‌های انتخاباتی پیوند دوباره مردم با ولایت است.

وی اذعان کرد: مردم هوشیار هستند و با معیارمحوری و شناختی که از مسئولان دارند، می‌توانند لایق‌ترین را انتخاب کنند.

این نماینده با تاکید بر شرکت در راهپیمایی 22 بهمن افزود: آن چه دشمن آن را تهدید می‌کند و در حقیقت خود دشمن از آن ترس دارد و منافعش در آن روز به هم می‌ریزد، شرکت پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است که مردم ما بار دیگر در این روز هیبت آمریکا و دیگر استکبار را به هم می‌ریزند.

آلیا همبستگی مسلمانان و توجه به غیر مسلمانان در کشور ما را زبانزد خواند و تصریح کرد: وجود 4 میلیون ایرانی در خارج از کشور بدون یک نماینده مجلس و تنها 20 هزار غیرمسلمان در ایران و دارا بودن نماینده مجلس برای آنها نشان می‌دهد، فاصله زیادی بین ایران و کشورهای به ظاهر مدافع حقوق بشر است.

وی بیان داشت: با وجود تحریم‌ها و گرانی‌های موجود در بحث اقتصاد مقاومتی باید تلاش کنیم تا استقلال اقتصادی داشته باشیم.

آلیا جنگ نرم و مدیریت در مقابله با آن را مهم دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت‌های خوبی در بخش‌های فرهنگی داشتیم و با تدابیری که مردم دارند در مرحله جنگ اقتصادی هم به موفقیت می‌رسیم.

وی از نتیجه خوب برگزاری جلسات دولت و مجلس برای معیشت مردم خبر داد و اذعان کرد: ارائه سبد کالا و عیدی نقدی به مردم در شب سال نو از تصمیمات خوب است، زیرا رهبر ما فرمودند «شب سال نو به وضع معیشتی مردم بیشتر رسیدگی شود».

انتهای پیام /80016/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول