اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 194

محمودی:انقلاب اسلامی به زنان هویت بخشید

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: انقلاب اسلامی به زنان ما هویت بخشید.

محمودی:انقلاب اسلامی به زنان هویت بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی که در مدرسه دخترانه راهنمایی نمونه سوده ورامین برگزار شد، با تأکید بر اهمیت گرامیداشت ایام‌ الله گفت: ایام‌ الله روزهایی است که در آن‌ دست قدرت الهی نمایان شده باشد. 

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ادامه داد: امروز ایران اسلامی موجود زنده به فضا می‌فرستد، به فناوری انرژی هسته‌ای دست می‌یابد، پیشرفت‌های تکنولوژی و پزشکی می‌یابد، و همه این‌ها به برکت خودباوری است.

این مسئول اظهار داشت: جایگاه زن در جوامع غربی و نیز در ایران قبل از انقلاب در سطح کالاهای تبلیغاتی و وسیله‌ای برای شهوت‌رانی مرد بود و می‌خواستند هویت زنان ما را از بین ببرند، چادر از سر زنان ما کشیدند چون می‌دانستند فرزند شهید در دامن زن عفیف تربیت می‌شود، امام (ره) به زنان ما هویت بخشید، امروز در غرب جایگاه زن و مرد تغییر کرده است اما به برکت انقلاب اسلامی زنان ما جایگاه خود را شناختند و امروز چشم تمام جهانیان به نظام اسلامی ما است.

وی تصریح کرد: قدر امام و انقلاب و مقام معظم رهبری را بدانیم، آگاهی و شناخت خود را بالا ببریم، هم خوب درس بخوانیم و در فراگیری اخلاقیات بکوشیم تا بتوانیم کشورمان را به سوی فتح قله‌های پیشرفت سوق دهیم.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران در ادامه از نمایشگاه علم و فناوری مدرسه دخترانه راهنمایی نمونه سوده ورامین دیدن کرد. 

گفتنی است، در این نمایشگاه بیش از 50 وسیله ساخته شده ابتکاری مجهز به فناوری روز توسط دانش‌آموزان مدرسه به نمایش گذاشته شد. 

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول