اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس:

استیلاجویان در خط دشمن هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: کسانی که به دنبال استعلا و استیلا هستند و خود را هم‌وزن و برتر انقلاب می‌دانند، خواسته یا ناخواسته در خط دشمن قرار دارند.

استیلاجویان در خط دشمن هستند

حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: انقلاب ما همواره با استکبار و استعلا در نبرد بوده و استکبار با بهره‌گیری از خود برتربینی افراد سعی می‌کند راه نفوذ پیدا کند.

وی ادامه داد: باید افراد را با بصیرت شناخت و مطابق با معیارها انتخاب کرد چنان که پیش از این نیز کسانی با انقلاب بودند و به دلیل عملکردشان از قطار انقلاب پیاده شدند.

حاجی‌زاده در فراز دیگری از سخنان خود اضافه کرد: انتخابات بسیار اهمیت دارد و دشمن از این ناحیه به دنبال نفوذ در کشور است همان‌گونه که در برخی انتخابات افرادی مانند بنی صدر مشکلات بسیاری را برای کشور ایجاد کرده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: انتخابات هم تهدید است و هم فرصت، چنان که حضور میلیونی مردم در انتخابات سال 88 توسط دشمن به سمتی کشیده شد که عده‌ای بر صورت نظام چنگ بیاندازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس ابراز داشت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح، معقول و مطلوب به این ترتیب محقق می‌شود که افراد لایق و دلسوز کشور و نظام با تطبیق معیارها انتخاب شوند.

حاجی‌زاده اضافه کرد: دولت‌های مختلف در مقاطع مختلف هر کدام با موانع و مشکلاتی مواجه بوده‌اند و عمده مشکلات از ناحیه استکبار بوده است.

وی ابراز داشت: برخی تصور می‌کنند دشمن به دنبال تغییر گفتمان نظام بوده، اما این افراد اشتباه می‌کنند چرا که دشمن به دنبال براندازی نظام اسلامی است.

این مسئول در ادامه گفت: دولت یازدهم نیز با مسائلی روبه‌رو می‌شود، چرا که دشمنی که منافع خود را در این کشور از دست داده به سادگی دست از سر ما بر نمی‌دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: دولت یازدهم نیز در همین فضا باید توسط رئیس جمهوری با ایمان، معتقد و پایبند به اصول و ارزش‌های انقلابی هدایت شود تا دشمن نتواند به اهداف خود دست پیدا کند.

به گفته وی، ائمه اطهار بر درس گرفتن و عبرت گرفتن از گذشته تاکید کرده‌اند و دولت یازدهم باید با بررسی و جمع‌بندی مشکلات دولت‌های قبل، مسیر معقول و مطمئنی را برای حل مشکلات در پیش گیرد.

حاجی‌زاده اذعان داشت: تعامل و همراهی با علما، همراهی و همگامی با رهبر معظم انقلاب که هدایتگر اصلی کشور هستند و استفاده از نظرات عقلا و هم‌افزایی با سایر قوا می‌تواند دولت یازدهم را به دولتی قوی و قابل اتکا برای تعالی همه‌جانبه کشور بدل سازد.

انتهای پیام/2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول