اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

حرکات بازیکنان ملی‌پوش متین ورامین را نپسندیدم

خبرگزاری فارس: مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: به عنوان یک پیشکسوت والیبال حرکات بازیکنان ملی‌پوش متین ورامین را نپسندیدم.

حرکات بازیکنان ملی‌پوش متین ورامین را نپسندیدم

یدالله کارگر پیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به عنوان یک پیشکسوت والیبال حرکات بازیکنان ملی‌پوش متین ورامین را نپسندیدم.

کارگر پیشه درباره پیروزی تیمش برابر متین ورامین، گفت: پیروزی در برابر متین برای ما حیاتی بود و با وجود مصدومیت دو بازیکن اصلی، در شرایط بدی از لحاظ نفرات قرار داشتیم و متأسفانه نتوانستیم برای این بازی آن‌ها را آماده کنیم و با تیم ناقصی پا به میدان گذاشتیم.

وی افزود: بازیکنان ما تلاش بسیاری به خرج دادند و با نمایش یک بازی زیبا، موفق به پیروزی در برابر تیمی شدند که هفته پیش پیکان صدرنشین را سه بر صفر شکست داده بود و با اختلاف کمی در رده دوم جدول قرار داشت.

مدیر فنی شهرداری ارومیه اضافه کرد: از نظر من هر دو تیم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند و در دفاع، حمله و سرویس عالی ظاهر شدند و یکی از زیباترین بازی‌های لیگ امسال را رقم زدند؛ این دیدار، بازی سنگینی برای هر دو تیم بود اما برگ برنده ما در این دیدار، سعید معروف بود که پاس‌های بسیار دقیقی داد و کم اشتباه بود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تمام بازیکنان شهرداری ارومیه گفت: کادر فنی تیم از عملکرد بازیکنان راضی هستند و فکر می‌کنم هواداران هم از بازی شهرداری ارومیه در برابر متین ورامین رضایت دارند.

کارگر پیشه اظهار کرد: تماشاگران سهم بسیار زیادی در این پیروزی شیرین داشتند زیرا اصلاً آرام ننشستند و شاهد بودیم که 6 هزار نفر یک صدا به حمایت از تیم ارومیه پرداختند.

وی افزود: مسئله کوچکی نیست که در یک روز غیر تعطیل و در ساعت 15 این سیل جمعیت در سالن گرد هم بیایند و این هواداران بار دیگر نشان دادند که در کل ایران نمونه هستند و همان طور که در سال‌های دور نیز ارومیه‌ای‌ها همواره حامی تیم والیبال شهرشان بودند، اکنون نیز این حمایت‌ها ادامه دارد.

مدیر فنی شهرداری ارومیه اضافه کرد: من از طرف خودم به عنوان عضو کوچکی از خانواده والیبال و خادم این هواداران، از حضور و حمایت آنان تشکر می‌کنم که هر سال و نسل اندر نسل حامی والیبال ارومیه هستند و اکنون نیز جوانان راه پدران خود را ادامه می‌دهند.

وی افزود: من امیدوارم ما هم در تیم شهرداری ارومیه بتوانیم حمایت‌ها، خستگی‌ها و گرفتگی صدایشان را با بازی زیبای بازیکنان و کسب مقام شایسته در لیگ جبران کنیم.

این پیشکسوت والیبال ایران درباره حرکات تحریک‌آمیز بازیکنان متین ورامین گفت: اعتقاد من بر این اساس است که یک ورزشکار باید در میدان مسابقه بجنگد، شاداب باشد و از همراهی تیمش خودداری نکند اما حرکتی از خود نشان ندهد که شخصیت یک بازیکن ملی‌پوش را پایین آورد.

وی افزود: من حرکاتی که در ارومیه از میرزا جان‌پور دیدم را نپسندیدم و از او می‌خواهم که از من به عنوان یک پیشکسوت این توصیه برادرانه را بشنود که جنگش را به صورت تمام و کمال در زمین مسابقه انجام دهد و به تماشاگران توهین نکند و میرزاجان‌پور بازیکن بسیار خوبی است و می‌تواند با توانایی‌های بالای خود، به تیم ملی ما کمک کند.

یدالله کارگرپیشه با انتقاد از قانون جدید فدراسیون مبنی بر برگزاری دیدارهای پایانی لیگ در شهر تهران گفت: این قانون عادلانه‌ای نیست و به ضرر تیم‌های شهرستانی به ویژه شهرداری ارومیه است و این مسابقات باید همانند سال‌های گذشته در شهرهای تیم‌هایی که با یکدیگر مسابقه می‌دهند برگزار شود.

تیم والیبال شهرداری ارومیه این هفته در سالن شش هزار نفری غدیر با نتیجه سه بر یک برابر تیم رده دومی متین ورامین به پیروزی دست یافت و چهارشنبه هجدهم بهمن در یزد به مصاف پیشگامان کویر می‌رود.

انتهای پیام/61016/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول