اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب در اصفهان:

تلاش ما برای جهانی شدن حجاب و دفاع از حقوق زنان است

خبرگزاری فارس:دبیر همایش تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب با بیان اینکه تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب برای ارج نهادن به فرهنگ عفاف در کشور است،گفت: تلاش ما برای جهانی شدن حجاب و دفاع از حقوق زنان است که اهداف بلندی را دنبال می‌کند.

تلاش ما برای جهانی شدن حجاب و دفاع از حقوق زنان است

به گزارش خبرگزاری فارس اصفهان، سیدعذرا حسینی صبح امروز در دومین همایش تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب با اشاره به ایام‌الله دهه فجر و خیر مقدم به مدعوین، نخبگان علمی و فرهنگی و مهمانان خارجی اظهار کرد: پوشش حجاب پرتوی از آفرینش الهی که فلسفه وجودی آن حفظ ساحت زن و مرد و رشد کمال تا مراحل عالیه انسانیت است.

وی یکی از قوانین الهی را پوشش و حجاب عنوان کرد و افزود: خالق بشر برای انسانیت اسرار زیبایی، امنیت و رشد و تعالی انسان را به خصوص زن را در پوشش عفاف و حجاب قرار داده است.

دبیر همایش تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب تصریح کرد: آیات نورانی قرآن کریم حکم الهی را به نحو مطلوب در دین و سیره قرآنی به ویژه در سیره حضرت زهرا (س) به بهترین شکل به منصه ظهور گذاشته است.

وی با بیان اینکه تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب برای ارج نهادن به فرهنگ عفاف در کشور است، ادامه داد: تلاش ما برای جهانی شدن و دفاع از حقوق زنان است که اهداف بلندی را دنبال می‌کند.

حسینی شبکه‌سازی عفاف و حجاب در حوزه بین‌الملل شناسایی افراد، سازمان‌ها، دولت‌ها و ایجاد تعامل و هماهنگی بین کشورهای مختلف در زمینه عفاف و حجاب را بخشی از این اهداف برشمرد.

وی همچنین با اشاره به ساخت 48 برنامه تلویزیونی و دعوت از کارشناسان مختلف در زمینه عفاف و حجاب و نیز تهیه سرود و نماهنگ با موضوع صبح حجاب به چاپ پنج کتاب در زمینه عفاف و حجاب زنان اشاره کرد.

دبیر همایش تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب به همکاری دانشگاه اصفهان اشاره کرد و گفت: با همکاری این دانشگاه چند کتاب با موضوع نگاه نو به حجاب، بانو باید همین باشد آنگاه نوری که آمد و نیز نقش زنان محجبه در بیداری اسلامی تهیه و به چاپ رسیده است.

وی در صحبت‌های خود به ارسال 253 مقاله اشاره کرد و گفت: 31 مقاله از بین مقالات برتر شناخته شده که تعداد آنها در این همایش ارائه می‌شود.

حسینی برگزاری همایش بین‌المللی تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب در استان اصفهان را حاصل تلاش یک ساله همکاران از دستگاه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: اگر همکاری مسئولان نبود نمی‌توانستیم امروز این همایش را در سطح بین‌المللی برگزار کنیم.

انتهای پیام/63012/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول