اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یار مهربان در انتظار مهربانی / 21

اسلامی: نمایشگاه کتاب مازندران در مکانی مناسب برگزار شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز ساری‌شناسی گفت: درخواست دارم کتاب و نمایشگاه کتاب را در مکانی که شأن کتاب مراعات شود، عرضه کنند.

اسلامی: نمایشگاه کتاب مازندران در مکانی مناسب برگزار شود

حسین اسلامی در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت:‌ در این‌که باید نمایشگاه کتاب برگزار کنیم و خودمان و مردم را با کتاب آشتی دهیم، حرفی نیست.

محقق برجسته مازندرانی ادامه داد:‌ به دلیل این‌که مرکز دائمی برگزاری نمایشگاه فرهنگی در مرکز استان نداریم، پیشنهاد می‌کنم به مدت سه سال نمایشگاه کتاب برگزار نکنیم و هزینه برپایی نمایشگاه را برای ساختن یک مکان آبرومند در سطح ملی لحاظ کنیم.

وی با بیان این‌که نیازمند به یک مکان آبرومند برای نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی هستیم، یادآور شد:‌ این نمایشگاه دائمی، ویژه کتاب می‌شود که بخشی از هویت فرهنگی ما است.

اسلامی خاطر نشان کرد: از این‌که نمایشگاه کتاب در چنین مکانی برگزار می‌شود، خوشحال نیستم و درخواست دارم کتاب و نمایشگاه کتاب را در مکانی در خور شأن، عرضه کنند.

انتهای‌پیام/86007/م10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول