اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یار مهربان در انتظار همراهی / 9

ابراهیمی:راه‌اندازی مرکز فرهنگی در مازندران ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری مازندران، گفت: وجود یک مرکز فرهنگی در مرکز استان ضروری است تا بتوانیم نمایشگاه‌ها و برنامه‌های فرهنگی استان را در آن محل برگزار کنیم.

ابراهیمی:راه‌اندازی مرکز فرهنگی در مازندران ضروری است

هادی ابراهیمی در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: وجود یک مرکز فرهنگی در مرکز استان ضروری است که بتوانیم نمایشگاه‌ها و برنامه‌های فرهنگی استان را در آن محل برگزار کنیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری مازندران ادامه داد:‌ زیبنده مرکز استان نیست که از داشتن چنین فضایی محروم باشد.

ابراهیمی با اشاره به این‌که در بسیاری از مراکز استان‌های کشور این ضرورت دیده شده است، تصریح کرد: اما در ساری نتوانستیم این مطالبه به حق مردم و دستگاه‌های فرهنگی استان را پاسخ دهیم.

وی با بیان این‌که موضوع مرکز نمایشگاه‌های فرهنگی با حمایت استاندار مازندران از مصوبات سفر دولت در مازندران است، گفت: اما این مهم تاکنون محقق نشده است.

ابراهیمی با اشاره به این‌که نهمین نمایشگاه کتاب مازندران به لحاظ ساختاری، تفاوت‌هایی با محل سابق برگزاری نمایشگاه کتاب دارد، خاطر نشان کرد: اگر اطلاع‌رسانی درستی از این جابه‌جایی صورت گیرد به افزایش مخاطب کمک می‌کند.

وی با بیان این‌که نمایشگاه کتاب در سال‌های گذشته در شرق شهرستان ساری برگزار می‌شد و امسال به غرب شهرستان نقل مکان کرده است، افزود: این موضوع باعث شده تا در نقطه مرکزی شهرستان ساری، ترافیک کم‌تری را شاهد باشیم و بسیاری از رفت و آمدها به سمت غرب ساری معطوف شده است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری مازندران ادامه داد: جای نمایشگاه وسیع بوده و از امکانات خوبی برخوردار است اما بحث پارکینگ یکی از مشکلات نمایشگاه است.

انتهای‌پیام/86007/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول