اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

رابطه با آمریکا ساده‎اندیشی است

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان با اشاره به اینکه ملت ایران هیچگاه به رابطه با آمریکا فکر نمی‌کند، گفت: رابطه با شیطان بزرگ ساده‎اندیشی است.

رابطه با آمریکا ساده‎اندیشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی در حاشیه جلسه با بسیجیان زن پایگاه مقاومت بسیج محدثه مسجد للهیان گرگان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: ملت ایران هیچگاه به رابطه با آمریکا نمی‎اندیشد، مگر اینکه ولی‌فقیه خواهان آن باشد.

وی ادامه داد: آمریکا با ظلم به مردم، خواهان سلطه بر دنیا و ملت ایران که به پشتوانه آموزه‎های دینی خود مخالف ظلم است، بنابراین رابطه دو نظام با تفکر متضاد امکان‎پذیر نیست.

احمدی خاطرنشان کرد: آمریکا موجودیت انقلاب اسلامی ایران را موجب به خطر افتادن منافع خود در دنیا می‎داند؛ چگونه می‎توان با نظامی با این تفکر رابطه برقرار کرد؟

آنهایی که خواهان رابطه با آمریکا هستند، ساده‎لوح‎ هستند

به گفته وی، آنهایی که خواهان رابطه با آمریکا هستند، ساده‎لوح‎ هستند، چراکه ملت ایران هیچگاه با آمریکا رابطه برقرار نمی‎کند.

احمدی اضافه کرد: ملت ایران به حکم الهی در برابر استکبار جهانی به رهبری آمریکا ایستاده و آنها خواهان شکست مقاومت ملت ایران هستند.

فرماندار شهرستان گرگان بیان کرد: هنر امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا این بود که مسیر ظلمات، دوری از پروردگار و بی‎عدالتی را در ایران تغییر دادند.  

احمدی با اشاره به بیداری اسلامی در خاورمیانه عنوان کرد: به فضل الهی و به برکت خون شهدا، ملت‎های مسلمان خاورمیانه به تبعیت از انقلاب اسلامی ایران بیدار شده و گام در راه ملت ایران که از خرداد 1342 شروع شد، گذاشتند.

وی گفت: ملت ایران به واسطه آموزه‎های دینی در صف مقدم خدمت‎رسانی به ملت‎های مظلوم و نیازمند قرار داشته و هر زمان در هر گوشه و کنار دنیا حادثه‎ای رخ دهد، ملت ایران به نیازمندان کمک می‎کند.

آمریکا نماد و مظهر ظلم در جهان است

احمدی این نوع تفکر را مرهون مقاومت و پایداری در برابر استکبار جهانی دانست و افزود: ملت ایران آزاده و ظلم‌ستیز هستند و با دنیای ظلم به ویژه آمریکا رابطه برقرار نمی‎کند.

وی با بیان اینکه آمریکا نماد و مظهر ظلم در جهان است، یادآور شد: رابطه با آمریکا خارج از چارچوب دین موجب تباهی آینده بشریت می‎شود.

فرماندار شهرستان گرگان در پایان خواستار حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن‌ماه شد و ابراز داشت: ملت ایران بار دیگر با حضور در راهپیمایی این روز، علاقمندی خود به امام راحل، مقام معظم رهبری و نظام اسلامی را به دشمنان ثابت می‎کنند.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول