اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

آمریکا و رژیم صهیونیستی از رهبری در ایران هراس دارند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی از نقش رهبری ایران در منطقه و شکل‌گیری بیداری اسلامی به شدت هراس دارند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی از رهبری در ایران هراس دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، حجت ‌الاسلام علی رضوانی نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین در مراسم جشن انقلاب و نواختن زنگ انقلاب که امروز در دبیرستان جهاد شهر الوند هم‌زمان با دیگر مدارس شهرستان البرز برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال روز میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت سال روز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امید است همه ما از پیروان ائمه اطهار علیهم‌السلام باشیم و از دستورات الهی و پیامبر اکرم (ص) تبعیت نماییم.

وی با اشاره به عوامل شکل‌گیری قدرت اجتماعی یک جامعه عنوان کرد: جامعه شناسان بر این باورند که قدرت اجتماعی از سه مؤلفه مکتب، رهبری و مردم شکل می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین دین را پایه قدرت اجتماعی کشور دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه دین اسلام برافراشته شده و تمام کوشش‌ها و از خود گذشتگی‌ها به خاطر دین اسلام بوده است.

رضوانی با بیان نقش رهبری در تشکیل قدرت اجتماعی ابراز کرد: رهبری که قدرتش را از مکتب و دین گرفته، قدرت اجتماعی و قدرت نرم جامعه را تشکیل می‌دهد.

وی مردم را عامل سوم قدرت اجتماعی معرفی و تصریح کرد: مردم ایران در شروع و تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشته‌اند و همچنان با حضور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن، قدرت اجتماعی کشور خویش را به رخ جهانیان خواهند کشید.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان تأکید کرد: تا زمانی که این سه عامل در جامعه وجود داشته باشد، جمهوری اسلامی ایران هر روز پیشرفت خواهد داشت و دشمنان نمی‌توانند بر کشور ایران غلبه کنند.

رضوانی در ادامه با اشاره به تحریم‌ها و فشارهای دشمنان علیه کشور ایران اذعان داشت: تنها دلیل تحریم‌های دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون این است که مردم به پای اعتقادات خویش ایستاده‌اند.

وی افزود: دلیل تحریم نکردن کشورهای دیگر نظیر عربستان که به ظاهر مسلمان هستند، پیروی آنان از خواسته‌های آمریکا و ایجاد خطر نکردن برای آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان خاطر نشان کرد: بیداری اسلامی منطقه به خاطر انقلاب اسلامی و وجود امام بوده است.

رضوانی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل از نقش رهبری در ایران به شدت بیم دارند، ابراز کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پررنگ شدن نقش رهبر جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورهای اسلامی به وحشت افتاده و از این اتفاق ترس دارند.

وی در پایان اظهار کرد: علی‌رغم اینکه دشمنان سعی دارند با تحریم‌ها و فشارهای خویش، سیاست‌های خود را بر ما تحمیل کنند، ایران در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و می‌تواند با این تحریم‌ها مقابله نماید.

انتهای پیام/77007/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول