اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر سال‌جاری صورت می‏گیرد

کلنگ‏زنی مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار همزمان با دهه فجر سال‌جاری در استان زنجان کلنگ‏زنی می‎شود.

کلنگ‏زنی مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد شامگاه دوشنبه در جمع مسئولان موسسه خیریه روزبه زنجان اظهار داشت: در زمینه طرح‏های اقتصادی، سرمایه‏گذاری و پروژه‏های عمرانی را به صورت جدی پیگیری می‏کنیم.

وی با اشاره به اینکه طرح احداث مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در استان زنجان ویژگی‏های مختلفی دارد، خاطرنشان شد: این طرح‏ها از سایر طرح‏های استان مجزا‌ست.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه طرح احداث مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار باید بیش از پیش حمایت شود، تصریح کرد: اجرای این طرح توسط یک موسسه خیریه یکی از ویژگی‏های مهم آن به شمار می‏رود.

*برخی از موسسات خیریه از مسیر اصلی خارج می‏شوند

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از موسسات خیریه از اهداف خود دور شده و از مسیر اصلی خارج می‏شوند، اضافه کرد: خوشبختانه این مسئله در استان زنجان مشاهده نشده است.

رئوفی‏نژاد با اشاره به اینکه موسسه روزبه زنجان اقدامات بسیار زیادی تاکنون انجام داده است، ادامه داد: این موسسه هیچ موضوع و مسئله‏ای در پشت پرده ندارد.

وی با بیان اینکه موسسه روزبه زنجان به معنای واقعی یک موسسه خیریه محسوب می‏شود، یادآور شد: در طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار توجه ویژه‏ای به این قشر شده است.

*حمایت از برنامه‎های ویژه زنان سرپرست قابل تقدیر است

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه حمایت از طرح‎ها و برنامه‏هایی که ویژه زنان سرپرست خانوار اجرا می‏شود، قابل تقدیر است، خاطر‌نشان کرد: این جمعیت از قشرهای عادی جامعه نیستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه طرح احداث مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سال 88 کلنگ‎زنی شده بود، افزود: زمین محل اجرای طرح در حال حاضر تغییر یافته است.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه زمان اجرای طرح احداث مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار بسیار طولانی شده است، اذعان داشت: با توجه به افزایش هزینه‎‏ها در اجرای این طرح باید حمایت صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه پروانه ساخت مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به صورت رایگان ارائه می‏شود، ادامه داد: زمین نیز با قیمت بسیار پایین به آنها واگذار شده است.

استاندار زنجان تاکید کرد: موسسه خیریه روزبه به منظور احداث مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از تسهیلات قرض‏الحسنه مشاغل خانگی به عنوان پشتیبان استفاده کنند.

انتهای پیام/73006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول