اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی دشتستان خبر داد

برگزاری 23 دوره آموزشی برای زنان سرپرست خانوار دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی دشتستان از برگزاری 23 دوره آموزشی برای زنان سرپرست خانوار دشتستان خبر داد.

برگزاری 23 دوره آموزشی برای زنان سرپرست خانوار دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا هوشیار شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: سازمان بهزیستی یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات و جلب رضایت خاطر جامعه تحت پوشش از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان در سال جاری است.

رئیس بهزیستی دشتستان از حمایت بهزیستی از دانشجویان و دانش‌آموزان تحت پوشش خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از 580 میلیون ریال برای 220 دانشجوی تحت پوشش هزینه کرده‌ایم.

هوشیار تصریح کرد: همچنین در سه ماهه سوم امسال بیش از 212 میلیون ریال برای شهریه کودکان پذیرفته شده در مهدهای کودک توسط بهزیستی دشتستان هزینه شده است.

وی با تأکید بر لزوم توانمندسازی مددجویان اظهار داشت: در سه ماهه سوم امسال 2.7 میلیارد ریال برای اشتغال‌زایی مددجویان تحت پوشش بهزیستی دشتستان تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس بهزیستی دشتستان از اجرای مشاغل خانگی برای 110 نفر در دشتستان خبر داد و گفت: بیش از 3.5 میلیارد ریال برای این بخش تسهیلات پرداخت شده است.

هوشیار در ادامه با اشاره به راه‌اندازی مراکز غیردولتی در دشتستان اذعان داشت: در سال جاری 8 مرکز غیردولتی برای مشاوره و همچنین پایگاه‌های سلامت در دشتستان راه‌اندازی شده است.

وی یادآور شد: این مراکز شامل سه مرکز مشاوره، دو پایگاه سلامت، دو موسسه خیریه و یک مرکز ترک اعتیاد است.

رئیس بهزیستی دشتستان از برگزاری 23 دوره آموزشی برای زنان سرپرست خانوار دشتستان خبر داد و ابراز داشت: این دوره‌ها برای ارتقاء و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و کودکان کار برگزار شده است.

هوشیار متذکر شد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهرستان دشتستان، برنامه‌ریزی‌های متنوعی انجام داده‌ایم که امیدوار هستیم به اهداف موردنظر برسیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول