اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

انقلاب اسلامی به زنان خودباوری داد

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خودباوری به معنای حقیقی بین بانوان ایجاد شد.

انقلاب اسلامی به زنان خودباوری داد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور در همایش بانوان و خانواده در انقلاب در این شهرستان اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خودباوری به معنای حقیقی بین بانوان ایجاد شد زیرا امروز در این نظام اسلامی می‌بینیم که بانوان در پست‌های کلیدی کشور حضور دارند.

وی افزود: انقلاب اسلامی با مشارکت دادن بانوان در امور مختلف از توانمندی آنان برای توسعه و آبادانی کشور استفاده کرد و این در حالی است که در رژیم‌های گذشته حتی اجازه تحصیل به بانوان در مقاطع بالا داده نمی‌شد.

*برگزاری همایش کارگران و انقلاب در جیرفت

جامعه کارگری جیرفت فرصت‌ها و ظرفیت‌های منطقه‌ای تولید ملی و اقتصاد مقاومتی را در همایش کارگران و انقلاب مورد بحث و بررسی قرار دادند.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه جیرفت در این همایش گفت: اقتصاد مقاومتی همانند سلول‌ها در بدن انسان انرژی و پویایی را به جامعه تزریق می‌کند. 

جمعی از کارگران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار در پاسخ به سئوال نقش کارگران در اقتصاد مقاومتی و تولید ملی و تحقق آن اظهار داشتند: کارگران نقش استراتژیکی دارند و با دادن ایده‌ای نو در بخش‌های کشاورزی و صنایع فرآوری می‌توانند علاوه بر تامین بازارهای داخلی صادرات را نیز رونق بخشند.

انتهای پیام/80007/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول