اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تداوم راه شهدا شیطنت‌ها را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: تداوم راه شهدا در مقطع کنونی نه تنها توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان را خنثی می‌کند، بلکه جمهوری اسلامی ایران را از هر لحاظ بیمه می‌کند.

تداوم راه شهدا شیطنت‌ها را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در یادواره شهدای سه ماهه فصل زمستان شهرستان گرمی اظهار داشت: دلباختگی شهدای ما به امام و آرمان‌های اسلام چنان شاخص و ممتاز به نظر می‌رسد که در سایه همین اعتقاد و روحیه، آنها حقیقتی جاودانه پیدا کردند و ما امروز بیش از هر زمان دیگر محتاج چنین تفکری هستیم.

وی ادامه داد: آمریکا و همدستان منطقه‌ای او با تمام توان و قدرتشان وارد میدان شدند تا جمهوری اسلامی ایران را مورد هجمه سنگین قرار دهند، اما تنها رمز بقا و دوام ما حفظ وحدت با محور قرار دادن اطاعت از ولایت و عنصر دانایی و بصیرت است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: شهدا به یقین با رسیدن به این مرحله از بصیرت و ولایتمداری بهترین انتخاب عمرشان را انجام دادند و شهادت را بر بقا ترجیح دادند که امروز وظیفه ما است در این سنگر با هوشیاری کامل مراقبت کنیم تا دشمن به خود جرأت کوچک‌ترین خطا و اشتباهی را ندهد.

این مسئول تصریح کرد: آنهایی که احساس می‌کنند، جمهوری اسلامی ایران امروز به خاطر تحریم‌های شکننده دشمنان در تنگنای شدید و محاصره واقعی قرار گرفته است باید به خوبی بدانند که جمهوری اسلامی ایران هرگز در برابر زیاده‌خواهان تسلیم نمی‌شود.

وی افزود: در سایه همین بار معنوی و ارزشی است که ارتباط ایران با ملت‌های دیگر بیش از آنکه براساس کسب منفعت مادی باشد، معنوی و ارزشی است، چراکه این ارتباط برخلاف رویکرد استکبار جهانی برخاسته از فطرت پاک انسانیت است.

استاندار اردبیل دهه فجر را گرامی داشت و یادآور شد: در حالی که جمهوری اسلامی ایران منطق عدالت همراه با پیشرفت روزافزون اسلام را مدنظر داشته با وجود کارشکنی‌های مختلف بسیاری از این رفتارها و نگرش‌ها به ثمر نشسته است.

خون شهدا رنگ کهنگی نمی‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اسلامی شهر نمین نیز در مراسم یادواره شهدای مجموعه شورا و شهرداری در نمین اظهار داشت: عظمت کشور را امروز مرهون خون پاک شهیدان و ایثارگرانی هستیم که قطعاً این خون‌ها انقلاب ما را از شیطنت‌ها و باج‌خواهی‌های مختلف در امان نگه داشته است.

جاوید دادگر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، ضرورت حفاظت و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: شهدا با خون خود سرمایه‌های انقلاب و ارزش‌های اصیل آن را متجلی کردند.

وی بازماندگان شهدا را نیز بهترین سرمایه‌ها و مواریث جامعه برشمرد و افزود: تکریم از خانواده شهدا، تکریم از فضیلت کار ماندگاری است که شهیدان والامقام ما انجام دادند تا این ملت همچنان در اوج عزت و صلابت قرار گیرد.

انتهای پیام/62001/ذ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول