اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

بی‌بصیرتی آفت نهضت‌های بیداربخش است/قدر سرمایه‌های معنوی انقلاب را بدانیم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: بزرگ‌ترین آفت نهضت‌های آزادی‌بخش در جهان بی‌بصیرتی مردم است در حالی که جمهوری اسلامی ایران با بصیرت‌افزایی مردم این تهدید را به فرصتی بی‌نظیر تبدیل کرده است.

بی‌بصیرتی آفت نهضت‌های بیداربخش است/قدر سرمایه‌های معنوی انقلاب را بدانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی عصر امروز در یادواره شهدای روستای مجده کوثر اظهار داشت: کمتر کسی فکر می‌کرد که با گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب کشورمان این‌گونه به پیشرفت‌های بدیع و نوآوری‌های جدید دست پیدا کند در حالی که ما در 34 سال پیش در اوج اسارت و ذلت طاغوتیانی بودیم که این کشور را مفت و مجانی در اختیار اهریمنان شرق و غرب قرار داده بودند.

وی به خودفروختگی شاهان قاجار و پهلوی و اقدامات خسارت‌بار آنها اشاره کرد و افزود: آمریکا و رژیم‌های شیطانی دیگر در یک قرن گذشته چنان بلایی بر سر این ملت آوردند که هر وقت سخن از آنها به میان می‌آید گاه شرمنده می‌شویم که چنان شاهان وابسته و مزدور صفتی داشتیم.

عاملی انقلاب اسلامی را طلیعه عزت، مجد و شرف واقعی توصیف کرد و ادامه داد: در این هیاهو که استکبار جهانی سعی می‌کند هر روز برای خود نوکران و غلامان حلقه به گوشی فراهم آورد اقتدار جمهوری اسلامی ایران شعله‌های نفرت، خشم و غضب را در استکبار جهانی برافروخته تا شاید بتوانند ملت ما را از ادامه مسیر ناامید کنند.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: ملت ایران به رغم همه فتنه‌گری‌ها، توطئه‌ها و شیطنت‌ها بیدار، هوشیار و آگاه است و کوچک‌ترین حرکت غرب و شرق را رصد می‌کند تا اجازه ندهد دست متجاوزان به سمت ایران دراز شود.

وی بزرگ‌ترین سرمایه معنوی انقلاب را شهدا اعلام کرد و بیان داشت: آنچه که امروز شاهد به حقیقت نشستن آن هستیم روحیه دلیری همراه با بصیرت و آگاهی این ملت است که قطعاً دشمن و فتنه‌گران را بیش از گذشته ناامید و مأیوس می‌کند.

*سلحشوری عشایر در تبعیت از ولایت زبانزد عام و خاص است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در یادواره شهدای عشایر استان اردبیل که در سالن 9 دی بخش اصلاندوز برگزار شد، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: عشایر کارنامه درخشانی را در حفاظت از انقلاب و تبعیت از ولایت از خود به نمایش گذاشتند که برای همیشه می‌تواند کارنامه عزت و شرافت باشد.

سردار جلیل بابازاده یکی از راه‌های تضعیف دشمنان را تقویت وحدت درونی و دوری از هرگونه تنش و نابسامانی توصیف کرد و افزود: خواص جامعه باید از هرگونه ایجاد التهاب و ناراحتی در جامعه بکاهند و به جای آن آرامش و امنیت را برقرار سازند.

وی تصریح کرد: این نهایت بی‌انصافی است که ملت ایستاده ایران را با برخی سخنان بیهوده دلسرد و ناامید کنیم و یا بخواهیم زمینه و اسباب شادی دشمنان و فرح آنها را به وجود آوریم.

بابازاده خاطر نشان کرد: امروز در تبعیت از آرمان امام و شهدا باید جمهوری اسلامی ایران کانون همدلی‌ها و جوش و خروش علیه استبداد باشد و با دست کشیدن از دعواها و نزاع‌های بی‌ثمر تلاش کنیم تا روز به روز جبهه کفر و استکبار تضعیف شود.

امروز در پنجمین روز از ایام‌الله دهه فجر یادواره‌های مختلف شهدا در مناطق مختلف برگزار شد و سخنرانان در یادواره 19 شهید دانش‌آموز روستای خورش‌رستم، شهدای والامقام شهرستان نمین و روستاهای همجوار و چند شهر دیگر بر ادامه راه عزتمند شهدا تاکید کرده و بیش از هر زمان دیگر همدلی و وحدت امت اسلامی را اسباب شکست دشمن معرفی کردند.

انتهای پیام/62003/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول