اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در استان هرمزگان:

وظیفه کنونی ملت ایران بصیرت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان هرمزگان گفت: وظیفه مردم در حال حاضر، حفظ و تقویت هوشیاری و بصیرت است.

وظیفه کنونی ملت ایران بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیارجمند، آیت‏الله غلام‏علی نعیم‏آبادی صبح امروز در جمع مردم بیارجمند که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: آغاز ولایت حضرت صاحب‏الزمان(عج) برای ما مسلمانان فرصت خوبی به منظور اندکی تفکر است.

نماینده ولی‏فقیه در استان هرمزگان اضافه کرد: ولایت و امامت حضرت مهدی (عج) فرصت خوبی برای شناختن خودمان و برطرف کردن موانع ظهور و فرج آن حضرت است.

نعیم‏آبادی با تحلیل اوضاع کنونی کشور گفت: با توجه به فشارها و تحریم‌های اقتصادی علیه کشور، مردم باید با بصیرت و هوشیاری از این مرحله نیز عبور و از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی افزود: باید به رهنمودهای رهبری گوش فرا داده و آنها را در زندگی‏مان استفاده کنیم. شرایط کنونی ملت ایران بسیار حساس است که این حساسیت وظیفه و تکلیف ما را در حفظ انقلاب و اسلام سنگین‌تر می‌کند.

تاریخ درس عبرتی برای همگان است

یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی نیز گفت: تاریخ درس عبرتی برای همگان است و باید از وقایع آن عبرت بگیریم و نگذاریم تاریخ‌ناگوار گذشته دوباره تکرار شود.

ابوتراب کاتبی ادامه داد: زمانی ما فکر نمی‌کردیم از دل تاریخ، بعضی از افراد و آدم‌هایی پیدا شوند که در رأس فتنه قرار گیرند.

وی با اشاره به رویکرد حلقه‌های صالحین بیان کرد: سرگروه‌ها و فرماندهان حلقه‏های صالحین باید تمام کارها را رصد کنند و دغدغه‌ آنها ارتقای کیفی و کمی حلقه‌های صالحین باشد.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی با اشاره به اینکه بودجه پایگاه بسیج باید صرف حلقه‌های صالحین شود، گفت: چینش اعضای بسیج باید در حلقه‌های صالحین باشد و بودجه‌ها هم در همین راستا خرج شود.

انتهای پیام/2249/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول