اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با پنجمین روز دهه فجر

58 پروژه عمرانی، تولیدی در گرمی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار اردبیل 58 پروژه عمرانی،‌ تولیدی در شهرستان گرمی به بهره‌برداری رسید.

58 پروژه عمرانی، تولیدی در گرمی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در آیینی که عصر امروز و در شهر گرمی برگزار شد، استاندار اردبیل در سخنانی اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل 53 پروژه عمرانی با اعتبار 19 میلیارد تومان و پنج طرح تولیدی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری دو میلیارد تومان است.

اکبر نیکزاد ادامه داد: تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها تنها با نیت خالصانه خدمت بی‌منت اجرایی و عملیاتی شده و انتظار می‌رود بیش از هر زمان دیگر بستر برای خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه به این مردم فراهم آید.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروزبا وجود آنکه از سوی نظام‌های سلطه تحت فشار و تنگنای اقتصادی، سیاسی و همچنین موضع‌گیری‌های خصمانه است، اما در این 34 سال ذره‌ای از آرمان خود عدول نکرده و عقب‌نشینی نداشته است.

نیکزاد با اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران به خاطر همین اقتدار و عظمت امروز مورد توجه و الگوی بسیاری از آزادیخواهان و کشورهای مسلمان قرار گرفته است، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران به این کشورها و ملت‌ها قدرتی را نشان داده که هیچ اندیشه دیگری نمی‌تواند آن را شکست داده و یا آن را مقهور سازد.

این مسئول ابراز داشت: ‌در حالی که جمهوری اسلامی ایران روز به روز در سنگر پیشرفت، توسعه و عزتمندی رو به جلو حرکت می کند، اما در مقابل هر روز بر ذلت و خفت استکبار جهانی افزوده شده و دشمنان این ملت قادر نیستند برای حاکمیت نظام اسلامی بیشتر از این یاوه‌سرایی کنند.

وی تنها رمز پیروزی و شکست‌ناپذیری ملت ایران را حفظ وحدت با محوریت ولایت و داشتن بصیرت اعلام کرد و بیان داشت: تا زمانی که به چنین نیروی مستحکم آراسته هستیم، قطعاً دشمن نمی‌تواند کاری از پیش برده و در حق این ملت، اندیشه فاسد خود را رخ بنمایاند.

استاندار اردبیل فرا رسیدن 22 بهمن، روز باشکوه حضور آحاد مردم در دفاع از انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: این ملت سیلی بزرگی را در 22 بهمن به صورت استکبار می‌نوازند تا برای همیشه آگاه باشند که تحریم اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و حتی تحریم علمی نمی‌تواند این ملت را به شکست وادار کند.

نیکزاد به دستاوردهای روزهای اخیر نخبگان و دانشمندان ایرانی در حوزه هوا و فضا و تجهیزات نظامی اشاره کرد و افزود: در این اوضاع و شرایط که دشمن قلدرمأبانه سعی می‌کند ایران را مورد هجمه سنگین قرار دهد، همه ملت با تکیه بر اقتصاد مقاومتی ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند، دشمن ذره‌ای از اهداف نامبارک خود را پیاده کند.

بهره‌برداری از پست 236 کیلوولت شهرستان گرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل همچنین در سفر به شهرستان گرمی، پست 236 کیلوولت شهرستان گرمی را در ایام پیروزی انقلاب افتتاح کرد.

در این مراسم نیکزاد عنوان کرد:‌ به برکت انقلاب اسلامی امروز خدمت‌رسانی به مردم به یک رقابت تنگاتنگ بین مسئولان و مدیران تبدیل شده است.

وی با یادآوری اینکه در این مسیر خدمت‌رسانی دولت دهم گوی سبقت را از همه دولت‌های گذشته ربوده است، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور پرتلاش ما تأکید کردند که تا روز آخر باید آماده و سر حال در میدان خدمتگزاری حاضر باشیم تا به این طریق بتوانیم کید دشمن را خنثی کنیم.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول