اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 90 پروژه عمرانی روستایی و شهری در شیراز

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز از افتتاح بیش از 90 پروژه عمرانی با اعتباری برابر 138 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر امسال در سطح این شهرستان در دو بخش روستایی و شهری خبر داد.

افتتاح 90 پروژه عمرانی روستایی و شهری در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جواد زرین کلاه در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان، با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران سرآمد تمام کشورهای دنیا است،اظهار داشت: در تمام مباحث علمی، نظامی، صنعتی، فرهنگی و ... در رتبه‌های بالای جهان قرار داریم که این موفقیت‌ها از برکت انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: برای همگان سئوال است که چرا هر زمانی که امام (ره) دستور دادند، مردم به خیابان‌ها آمدند و همچنان این شور و هیجان در میان مردم ایران وجود دارد.

فرماندار شیراز افزود: همگان می‌دانند که داشته‌های امروز ما از برکت انقلاب است و مردم نیز با تمام وجود در تمام صحنه‌ها حضور دارند.

زرین کلاه تصریح کرد: تمام تصمیمات امروز دولت و مردم در داخل کشور گرفته می‌شود و جایی برای حضور بیگانگان در جمهوری اسلامی وجود ندارد که این نشان از استقلال کامل ملت است.

وی ادامه داد: از برکت نظام جمهوری اسلامی هرگونه استبداد، استعمار و بی‌عدالتی در این کشور از میان برداشته شده و هر روز شاهد افزایش سربلندی امت و نظام اسلامی در جهان هستیم.

فرماندار شیراز با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران تجدید حیات دین بود خاطرنشان کرد: انقلاب در زمانی ارائه شد که دین در کشور کم‌رنگ شده بود و از این رو ملت ما راه و فرمایشات امام (ره) را ادامه دادند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان شیراز در ادامه سخنان خود حضور در راهپیمایی 22 بهمن را یک وظیفه شرعی دانست و ابراز داشت: تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان شیراز به همراه مدیران مربوطه در کنار مردم غیور و ولایت‌مدار شیراز با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر وفاداری خود را به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهند و پیمان خود را با امام شهدا و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید می‌کنند.

زرین کلاه در پایان خبر از افتتاح بیش از 90 پروژه عمرانی با اعتباری برابر 138 میلیارد تومان در سطح شهرستان شیراز در دو بخش روستایی و شهری داد.

در این جلسه مسیر راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در شیراز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/2448/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول