اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرج تأکید کرد

ضرورت توسعه طرح‌های عمرانی

خبرگزاری فارس: رئیس شورا‌ی شهر کرج بر توسعه طرح‌های عمرانی در این کلانشهر تأکید کرد و گفت: مسئولان باید به حوزه تفریحی و گردشگری مردم نیز بیشتر بها بدهند.

ضرورت توسعه طرح‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح ساماندهی رودخانه کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعیت رو به رشد کلانشهر کرج می‌طلبد تا طرح‌های عمرانی و تفریحی و گردشگری بیشتری در کرج ایجاد شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون اقدامات مناسبی به منظور احداث بوستان‌ها و پارک‌ها در کرج انجام شده است اما کافی نیست و نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد.

این مسئول با اشاره به طرح ساماندهی محیط طبیعی رودخانه کرج که امروز کلنگ‌زنی شد افزود: اجرای این طرح از حدود 20 سال گذشته دغدغه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کرج بود که با همت مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر این مهم امروز محقق گردید.

دادگو تأکید کرد: در آن زمان، مدیریت شهری با سازمان آب منطقه‌ای استان تهران اختلاف نظر داشت که هم‌اکنون بعد از گذشت این مدت تمامی مشکلات موجود برطرف شده است.

وی اجرای این پروژه را مهم خواند و افزود: این پروژه ملی می‌تواند نمادی از کلانشهر کرج باشد که باید مسئولان مربوطه برای حفظ و تسریع در اجرای عملیات آنها کوشا باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: یکی از مشکلاتی که ممکن است در آینده این پروژه را تهدید کند، تامین آب مورد نیاز دریاچه است که باید در این زمینه تدابیری اندیشیده شود.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول