اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز خبر داد

اجرای مطالعات آب‌های سطحی شهرک گلشن شیراز

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: مطالعات آب‌های سطحی شهرک گلشن شیراز همزمان با اجرای طرح شبکه فاضلاب در این شهرک اجرا می‌شود.

اجرای مطالعات آب‌های سطحی شهرک گلشن شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل حوزه شهردار این شهر، علیرضا پاک‌فطرت در دیدار مردمی با شهروندان شهرک گلشن که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شیراز صورت گرفت، گفت: پروژه لوله‌گذاری آب‌های سطحی تا حد بسیاری در این بخش از شهر انجام شده، اما به نظر می‌رسد باز نیز نیاز به تأمل و توجه بیشتر است که باید همزمان با طراحی شبکه فاضلاب انجام شود.

وی با بیان اینکه شنیدن مشکلات شهروندان پایه و اساس حضور در میان شهروندان هر منطقه است، ابراز داشت: این حضور در میان شهروندان ارزیابی عملکرد مجموعه شهرداری است که در واقع تا چه اندازه در ایجاد رضایتمندی برای شهروندان موفق بوده‌ایم.

پاک‌فطرت با اشاره به اینکه شهرداری بودجه خود را از شهروندان تأمین می‌کند و باید برای آنان به بهترین نحو هزینه کند از اختصاص 100 میلیون تومان برای آسفالت منطقه کشن نیز خبر داد.

شهردار شیراز اذعان داشت: با توجه به فرسودگی این منطقه و مشکل سند منازل و ساختمان‌ها پیگیری‌های ویژه برای حل این مشکل از سوی شهرداری انجام و پس از آن در پروانه ساختمانی با اعمال تخفیف 50 درصدی صادر می‌شود.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول