اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان عنوان کرد

سند‌دار بودن 7600 هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و تولید شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: 11 هزار و 780 هکتار زمین در اختیار این شرکت قرار دارد و حدود هفت هزار و 600 هکتار از این زمین‌ها دارای سند هستند.

سند‌دار بودن 7600 هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی خدا پناه‌لو بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه حدود 94 درصد صنایع کوچک استان در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند، اظهار کرد: حمایت و حفاظت از این صنایع و ارائه خدمات نرم‌افزاری به صنایع و واحد‌های صنعتی بر عهده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی براساس ماده 158 قانون برنامه پنجم توسعه، موظف به ارائه خدمات به واحد‌های صنعتی هستند، ادامه داد: تاکنون اقدامات ویژه‌ای در راستای ارائه خدماتی از جمله آب، برق و گاز به این واحد‌ها در استان صورت گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و تولید شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان خاطر نشان کرد: مسئولان استان همکاری و تعامل همه‌جانبه‌ای با شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارند و 76 شهرک و ناحیه صنعتی فعال در استان اصفهان وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه 65 شهرک و ناحیه صنعتی در مرحله واگذاری در استان وجود دارد، تصریح کرد: 11 هزار و 780 هکتار زمین در اختیار این شرکت قرار دارد و حدود هفت هزار و 600 هکتار از این زمین‌ها دارای سند هستند.

خدا پناه‌لو با بیان اینکه هفت هزار و 800 فقره قرارداد واگذاری برای استقرار واحد‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد، تأکید کرد: حدود سه هزار و 954 واحد صنعتی در شهرک‌ها موفق به دریافت پروانه بهره‌برداری از سازمان‌های مربوطه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان قطب نخست صنعت در کشور تلقی می‌شود، افزود: همچنین اصفهان حرف نخست را در زمینه صنعت و فعالیت‌های صنعتی در کشور می‌زند و مکان‌یابی شهرک‌های صنعتی براساس مطالعات امکان‌سنجی صورت می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و تولید شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: مطالعات زیست محیطی در شهرک‌های صنعتی مستقر در زمینی بالغ بر 200 هکتار انجام می‌شود.

انتهای پیام/63004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول