اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاری و داور بین‌المللی قرآن کریم:

قرآن ضامن سعادت بشر است

خبرگزاری فارس: قاری و داور بین‌المللی قرآن کریم گفت: قرآن ضامن سعادت و سرچشمه هدایت بشر است.

قرآن ضامن سعادت بشر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرخنده کریم‌زاده ظهر امروز در جشن بزرگ قرآن در مصلای امام خمینی (ره) در شهرکرد اظهار داشت: قرآن کریم باب معرفت الهی است و هر کس می‌خواهد خدا را بشناسد و از خودبینی به‌دور باشد باید به سراغ این گنجینه روشن الهی رفته و در آیاتش تفکر کند.

وی با بیان اینکه تلاوت قرآن موجب پشیمانی از گناهان می‎شود، افزود: چه بسیار انسان‌هایی که با تلاوت قرآن و غرق شدن در معانی سوره‌های کلام وحی از گناه دست شسته و جان و روان خود را به آیات نورانی جلا دادند.

کریم‌زاده مهم‌ترین نقش قرآن در زندگی را ایجاد صبر در برابر سختی‌ها برشمرد و اضافه کرد: قرآن توانسته با عظمتش صبر در برابر مشکلات را ایجاد کند، مشکلاتی که به طور روزمره با آن مواجه شدیم و چه بسیار موانعی که با حضور قرآن از سر راه برداشته شده است.

قاری و داور بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به هدف برگزاری جشن بزرگ قرآنی در شهرکرد تأکید کرد: ترویج سبک صحیح زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن محسوب می‎شود.

وی قرآن را سفره‌ای گسترده برای تمام طبقات دانست و خاطرنشان کرد: قرآن برای تمامی قشرها، نسل‌ها و هر گروهی می‌تواند برنامه داشته باشد و پیام موثری را برساند، زنان و دختران جوان با آموزش قرآن می‌‎توانند مادران و مربیان خوبی برای فرزندانشان باشند.

جشن بزرگ قرآن به همت ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری، کمیته زنان و خانواده، موسسه فرهنگی قرآن و عترت شهرکرد، موسسه قرآنی الرحمن شهرکرد، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری شهرکرد برگزار شد.

در پایان این نشست به 34 نفر از خواهران به قید قرعه کمک‌هزینه زیارتی به مشهد مقدس و زیارت قم و جمکران اعطا شد.

انتهای پیام/68006/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول