اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر گچساران عنوان کرد

آمادگی کامل گچساران برای برگزاری جشن بزرگ «فجر ماندگار»

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دهه فجر گچساران از آمادگی کامل مجموعه مسئولان و مردم این شهرستان برای برگزاری مطلوب جشن بزرگ «فجر ماندگار» در گچساران خبر داد.

آمادگی کامل گچساران برای برگزاری جشن بزرگ «فجر ماندگار»

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی امروز در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری جشن بزرگ «فجر ماندگار» در این شهرستان اظهار کرد: توسعه اهداف نظام و انقلاب و گسترش حوزه نفوذ انقلاب همواره باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع و متعدد در ایام دهه فجر امسال و با بیان اینکه این دهه فرصت مناسبی برای بیان عملکردها و تبیین اهداف این انقلاب مقدس است، تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، اعلام شد که در هر شهرستان جشن بزرگ و متمرکزی برگزار شود.

16 بهمن یادآور تظاهرات مردمی گچسارانی‌ها علیه رژیم منحوس پهلوی است

رئیس ستاد دهه فجر گچساران ابراز داشت: امروز و به‌مناسبت تظاهرات تاریخی مردم گچساران علیه رژیم منحوس پهلوی، جشن بزرگ و متمرکزی با عنوان «فجر ماندگار» در این شهرستان برگزار می‌شود.

مرادی یادآور شد: در این جشن بزرگ که از ساعت 15 امروز در محل سالن پد خندق گچساران برگزار می‌شود، از عموم مردم شهیدپرور و انقلابی گچساران برای حضور در این جشن دعوت به عمل آمده است.

وی با تقدیر از همکاری صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: مدیرکل صدا و سیما و مجموعه معاونان و پرسنل صدا و سیمای دنا در هماهنگی به منظور پوشش و پخش مستقیم این جشن همکاری مطلوبی داشته‌اند.

مرادی با بیان اینکه 90 دقیقه این جشن به‌طور مستقیم از شبکه استانی دنا پخش خواهد شد، گفت: بخشی از این جشن نیز به طور مستقیم از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشن همزمان با سالروز تظاهرات تاریخی مردم گچساران و طوایف مختلف این شهرستان علیه رژیم پهلوی برگزار می‌شود، این جشن را نماد وحدت و همفکری مردم و مسئولان گچساران دانست.

مرادی از مسئولان ادارات و نهادها خواست تا پایان برگزاری این جشن، همکاری ویژه‌ای با مسئولان برگزاری جشن داشته باشند.

مسئول ستاد دهه فجر گچساران حضور فجرآفرینان گچسارانی و روایت رویدادهای آن دوران به‌ویژه حادثه شهادت شش شهید مسجد شهیدان این شهرستان در سال 57، اجرای شعر انقلاب توسط کوکب حاتمی که خود از مبارزان دوران انقلاب و زجرکشیدگان زندان ساواک است، اجرای نقاشی 91 متری کودکان، نمایش اسب‌دوانی و اسب‌سواری، اجرای ورزش‌های محلی و رزمی و نیز اجرای موسیقی محلی شامل لری و ترکی را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این جشن عنوان کرد.

مرادی برگزاری این جشن‌ها را در راستای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان و نوجوان با اهداف شکل‌گیری انقلاب بسیار لازم و ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: ما وارثان نسل اول انقلاب وظیفه داریم پیام امام راحل، شهدا و فجر 57 را به صورت یک امانت و به طور مطلوب به اقشار مختلف مردم به ویژه به جوانان انتقال دهیم.

انتهای پیام/82014/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول