اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 78

محمودی: جشن‌های پیروزی انقلاب قابل مقایسه با هیچ انقلابی در دنیا نیست

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه با هیچ انقلابی در دنیا نیست.

محمودی: جشن‌های پیروزی انقلاب قابل مقایسه با هیچ انقلابی در دنیا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی صبح امروز در نشست هماهنگی کمیته تزئینات ستاد دهه فجر شهرستان ورامین اظهار داشت: توفیقات ستاد دهه فجر و کمیته تزئینات این ستاد به دلیل همت تمام عزیزان است که در این عرصه ورود پیدا کردند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان حساسیت‌های دهه فجر گفت: امروز نگاه دنیا به انقلاب اسلامی است، کارشناسان و تحلیل گران مسائل سیاسی منشاء بیداری اسلامی و حتی تحرکات اعتراضی بسیاری از کشورهای غیر اسلامی را انقلاب اسلامی ایران می‌دانند، امروز به برکت انقلاب اسلامی روی ملت‌ها و کشورهای جهان به آمریکا و رژیم صهیونیستی باز شده است، دیگر حرمتی برای این کشورهای ظالم و غاصب قائل نیستند و این ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و سرمایه ما است.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه با هیچ انقلابی در دنیا نیست، گفت: انقلاب کبیر فرانسه یا انقلاب الجزایر و ... را ببینید، پس از چند سال دیگر از شور و هیجان در سال‌های پیروزی انقلابشان خبری نیست، شاید مراسمی تشریفاتی و دولتی در پایتخت برگزار شود اما در ایران اسلامی پس از 34 سال 10 روز مردم در اقصی نقاط این کشور شادی و سرور می‌کنند، این جشن‌ها بی‌نظیر است.

وی در ادامه عنوان کرد: راهپیمایی 22 بهمن حتی به خود ما روحیه می‌دهد، انسان زمانی که این خیل جمعیت عاشق را در خیابان می‌بیند که برای شادمانی در سالگرد پیروزی انقلابشان به میدان آمدند انرژی می‌گیرد، تجدید روحیه می‌کند، متوجه می‌شود مردم همچنان عاشق انقلاب خود هستند.

حجت‌الاسلام محمودی دو انتخابات پیش رو را مورد اشاره قرار داد و گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی و 22 بهمن باید زمینه ساز حضور باشکوه مردم در انتخابات باشد و شما عزیزان در کمیته تزئینات ستاد دهه فجر در خط مقدم قرار دارید،فضاسازی شهری بسیار مهم است، هر کجا برنامه باشد یک قسمت کار بر دوش زحمت کشان در شهرداری است و زبان ما قاصر است از تشکر از شما عزیزان، ان‌شاء‌الله خداوند از شما تشکر خواهد کرد.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه مراسم امسال دهه فجر باشکوه‌تر از سال گذشته خواهد بود، تصریح کرد: این نقطه امید است که هرچه دشمن سعی می‌کند با تبلیغات گوناگون مردم را نسبت به نظام مایوس کند اما می‌بینیم که نتیجه برعکس می‌شود و جاذبه انقلاب پررنگ‌تر می‌شود و حضور مردم، هر کس با امکانات خاص خود بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/2462/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول