اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

آیه‌های تمدن در قم آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: همزمان با جشن‌های سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح آیه‌های تمدن به همت سرپرستی موسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام در استان قم برگزار می‌شود.

آیه‌های تمدن در قم آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، مسئول سرپرستی موسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام استان قم گفت: این طرح با هدف کمک به توانمندسازی دانش‌آموزان بسیجی در سطوح تحصیلی دوم راهنمایی تا سوم دبیرستان و همچنین کسب کرسی‌های برتر دانشگاه‌ها و تامین منابع انسانی مورد نیاز کشور برگزار می‌شود.

رضا نیک آزما با اشاره به شیوه اجرایی طرح افزود: دانش‌آموزان منتخب پس از پشت سر گذاشتن آزمون مبنا و پذیرفته شدن در مرحله اول و تکمیلی طرح با بهره‌مندی از کتب درسی، جلسات آموزشی، آزمون‌های دوره‌ای، مشاوره و راهنمایی تحصیلی و پیک راهنما و مجلات سکو و جوانه، آمادگی لازم برای شرکت در امتحانات مدارس و همچنین کنکور سراسری را کسب می‌کنند.

وی اظهار داشت: این طرح با حضور هزار و 311 نفر از دانش‌آموزان بسیجی با معدل 19 به بالا در استان اجرا خواهد شد.

مسئول سرپرستی موسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام استان قم همه خدمات ارائه شده را رایگان ذکر و تصریح کرد: نخستین مرحله آزمون پیشرفت تحصیلی و کنکور مقدماتی برای دانش‌آموزان 12 بهمن ماه برگزار شد.

انتهای پیام/2258/ب/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول