اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در جهاد کشاورزی گیلان خبر داد

برگزاری جشن انقلاب در بیش از دو هزار روستای گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در جهاد کشاورزی گیلان از برگزاری جشن انقلاب در ذو هزار و 700 روستای استان خبر داد.

برگزاری جشن انقلاب در بیش از دو هزار روستای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌ الاسلام علی‌اصغر جهانی در جمع اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه مبارک فجر گیلان با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان رسول اکرم (ص) است، اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) فردی لحظه‌‌شناس بود و قدر زمان را به خوبی می‌دانست، گفت: اگر لحظه‌شناس باشیم و در هر زمان وظیفه خود را تشخیص دهیم با مشکل مواجه نمی‌شویم.

این مسئول، آیت‌الله خامنه‌ای را تنها شخص لایق برای جانشینی امام (ره) دانست و اذعان کرد: مقام معظم رهبری پس از حضرت امام خمینی (ره) به خوبی جای خالی ایشان را پر کرده‌اند.

*شناخت توطئه‌های دشمن وظیفه همگان است

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال آینده، تصریح کرد: تمرکز و شناخت توطئه‌های دشمن وظیفه همگان است.

جهانی، اهداف دشمن را ایجاد اختلاف در بین مسئولان دانست و افزود: دشمن به دنبال اختلاف‌ افکنی قومی در بین مردم است.

وی وجود رهبری در ایران را یک نعمت الهی دانست و گفت: با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای از این گردنه‌ها نیز به سلامتی عبور می‌کنیم.

*برگزاری جشن انقلاب در بیش از دو هزار روستای گیلان

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان از برگزاری مراسم جشن انقلاب با رویکرد فرهنگی در 50 روستای منتخب استان خبر داد و گفت: مراسم شبی با قرآن و برگزاری مراسم یادواره شهدا از جمله این برنامه‌هاست.

وی، به وجود دو هزار و 700 روستا در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: در تمام روستاهای استان به ویژه در 13 روستای عشایری جشن‌های دهه فجر برگزار می‌شود.

جهانی به برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات قرآنی روستایی و عشایری استان اشاره کرد و افزود: این مسابقات در مرحله نخست در سطح روستاییان و عشایر شهرستان‌ها و سپس در سطح استانی برگزار می‌شود و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

به گفته وی، مسابقات کشوری قرآن روستاییان و عشایری در روزهای 16 و 17 بهمن جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

*دیدار با 125 خانواده شهدای روستایی و عشایری گیلان

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در جهاد کشاورزی گیلان، با اشاره به دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دوران انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: در دهه فجر با 114 خانواده شهدای روستایی و 11 شهید عشایری دیدار می‌شود.

وی به برنامه‌های دیگر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گیلان اشاره کرد و برگزاری مسابقات ورزشی مانند فوتسال، والیبال، دارت و ... را از جمله برنامه‌ها در دهه فجر امسال برشمرد.

*برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی زندگانی حضرت رسول (ص) در گیلان

جهانی از ویزیت رایگان دام‌ها و طیور در برخی روستاهای استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در دهه فجر مسابقه مقاله‌نویسی درباره زندگانی حضرت رسول (ص) در بین روستاییان و عشایر گیلان برگزار می‌شود.

به گفته وی، اعضای کمیته مذکور در قالب چند گروه هر روز به 10 مسجد روستاهای محروم استان می‌روند و در قالب برنامه‌های مختصر به گفت‌وگو با مردم می‌پردازند.

انتهای پیام/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول