اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد:

رعایت استاندارد مختص به قشری خاص نیست

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که همه اقشار جامعه با رعایت استانداردها ایمنی، بهداشت و سلامتی خود را تضمین می‌کنند، گفت: رعایت استاندارد مختص به قشری خاص نیست.

رعایت استاندارد مختص به قشری خاص نیست

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج رعایت استانداردها را مختص قشر خاصی از جامعه ندانست و تأکید کرد: همه اقشار جامعه با رعایت استانداردها ایمنی، بهداشت و سلامتی خود را تضمین می‌کنند.

مدیر‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوزه کاری استاندارد وسیع است و همه ابعاد زندگی انسان را در بر می‌گیرد، و تکریم تولیدکنندگان یکی از راه‌های ترویج استاندارد است، که باعث پیشرفت سریع استاندارد در استان و کشور می‌شود. 

وی افزود: باید به راه‌های افزایش تولید در استان با توجه به استعداد بومی منطقه توجه ویژه‌ای شود و در این راستا باید زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم را فراهم کرد.

مدیر‌کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: استاندارد‌سازی و کنترل کیفیت در جامعه ضامن ایجاد رقابت سالم، کار و تلاش بیشتر و رسیدن به استقلال باعث آرامش روحی و روانی در جامعه می‌شود و برای این کار باید پیش نیازها و مقدمات کار و تمهیدات لازم فراهم شود، که نیاز به همکاری، همراهی، عزمی جدی و همگانی دارد.

محمدی ابراز داشت : داشتن فن، دانش، تکنولوژی کافی، ترویج و بکارگیری آن در زمینه‌های مختلف بر کیفیت کالاها تأثیر جدی دارد و باید زمینه برای این امر مساعد شود، چرا که هزینه‌ای که برای چنین اقداماتی بکار می‌رود قطعا بسیار کمتر از هزینه‌ای است که از آثار سوء آن در جامعه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/82009/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول