اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوشتر خواستار شد

توجه ویژه مسئولان به ارائه خدمات گردشگی در نوروز

خبرگزاری فارس: عضو انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوشتر خواستار توجه ویژه مسئولان به خدمات‌رسانی در ایام نوروز به گردشگران شهرستان شوشتر شد.

توجه ویژه مسئولان به ارائه خدمات گردشگی در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، احمد شمس‌آبادی صبح امروز در جلسه دوستداران میراث فرهنگی شوشتر اظهار کرد: گردشگران در شوشتر هیچ خدماتی دریافت نمی‌کنند و به این دلیل انجمن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که خود باید برای رفع معضلات در این حوزه وارد عمل شوند.

وی خاطرنشان کرد: گردشگران در شوشتر علاوه بر عدم دریافت خدمات مناسب در آثار تاریخی در شهر نیز دچار معضلاتی هستند که باید از هم‌اکنون برای رفع معضلات آنها برنامه‌ریزی کرد.

عضو انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوشتر با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر دارای اثر ثبت جهانی شده است، تاکید کرد: خدمات ارائه شده به گردشگران در شوشتر در حد صفر است و حتی گردشگران، راهنمایی نیز برای توضیح آثار تاریخی در اختیار ندارند.

محل استراحت، بحران شهری شده است

وی همچنین عنوان کرد: در شرایط کنونی به دلیل پیگیری‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر، هتل شوشتر تعطیل شده است و به این دلیل محلی برای سکونت گردشگران در صورت تمایل به حضور در شهر وجود ندارد.

شمس‌آبادی تصریح کرد: احداث کمپ‌های گردشگری در شهرستان شوشتر به دلیل توفانی شدن هوای خوزستان در ایام نوروز برای گردشگران مشکل آفرین است.

وی اضافه کرد: رفع این مشکلات نیازمند توجه همه مسئولان و تلاش دوستداران میراث فرهنگی است و در تلاش هستیم تا گام مثبتی در این راستا برداریم.

توجه به گردشگری، توجه به اقتصاد شهری است

عضو انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوشتر ادامه داد: باید به مسئله گردشگری در شوشتر توجه ویژه‌ای شود و همه مسئولان با تحقق وظایف ذاتی دستگاه خود در کاهش مشکلات گام بردارند.

وی بیان کرد: شوشتر به حداقل‌های خدمات گردشگر نیاز دارد و این خدمات ارائه شده در حد شهری که  درصد آثار ثبت شده استان خوزستان را در خود جای داده است، نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شوشتر در سال گذشته با بیش از 180 هزار نفر گردشگر مقام نخست بازدید گردشگران را در استان خوزستان به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول