اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنایع‌ دستی قزوین خبر داد

تصویب مطالعات طرح جامع منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی، میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان قزوین گفت: مطالعات طرح جامع منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک در اراضی کوهستانی شمال قزوین تصویب شد.

تصویب مطالعات طرح جامع منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، نادر محمدی اظهار داشت: منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک از جمله مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری بود که پس از واگذاری به بخش خصوصی، طرح مطالعاتی آن تهیه و در کار گروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کار گروه مسکن و شهرسازی و شورای برنامه‌ریزی استان مصوب شد.

وی با اشاره به منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک بیان کرد: در دور اول سفر هیئت دولت به استان قزوین این منطقه انتخاب و بعد از اعلام فراخوان، مؤسسه رفاهی، تفریحی کاسپین به عنوان سرمایه‌گذار منطقه انتخاب و زمینی به مساحت 987 هکتار از اراضی روستای کامان و زرشک برای اجرای طرح جامع گردشگری تصویب شد که برای 350 هکتار آن مطالعات طرح جامع صورت گرفته و سرمایه‌گذار در مرحله انجام مطالعات طرح تفضیلی آن است.

محمدی ادامه داد: این طرح مطالعاتی دارای شش بخش اصلی شامل کلیات، شناخت وضع موجود، تحلیل وضع موجود، ارایه طرح‌ها و برنامه‌ها، ارزیابی مالی و اقتصادی و ارزیابی اثرات زیست محیطی است که طبق آخرین قوانین و مقررات مناطق نمونه، آماده و تصویب شده است.

گفتنی است منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک در 20 کیلومتری شمال قزوین با چشم اندازهای زیبا و آب و هوای مناسب در دامنه کوهستان قرار دارد و مکانی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان قزوینی به شمار می­‌رود.

انتهای پیام/77002/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول