اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد خواستار شد

لزوم تعامل همه دستگاه‌‌ها برای استقبال از گردشگران نوروزی در بویراحمد

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد بر تعامل و همکاری همه دستگا‌ه‌ها برای استقبال و اسکان از گردشگران نوروزی در این شهرستان تأکید کرد.

لزوم تعامل همه دستگاه‌‌ها برای استقبال از گردشگران نوروزی در بویراحمد

محمد الفونه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به نحوه اجاره اماکن شخصی به گردشگران اشاره کرد و گفت: کسانی که قصد اجاره دادن منزل مسکونی به گردشگران را دارند با مراجعه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان مجوز مورد نیاز در این خصوص را اتخاذ کنند.

فرماندار بویراحمد هدف از ارائه مجوز اسکان گردشگران را جلوگیری از استفاده غیر مجاز، امنیت مسافران و اخازی نکردن افراد عنوان کرد و گفت: تبلیغات صحیح و راهنمایی مسافران بسیار مهم بوده از این رو می‌طلبد میراث فرهنگی و گردشگری اقدامات لازم را اعمال کند.

الفونه در تأکید به ادارات و نهادهایی که سالن‌های بزرگ مثل سالن‌های ورزش را در اختیار دارند اظهار کرد: مسئولان و متولیان این اماکن اطلاعات مورد نیاز این اماکن را به ستاد تسهیلات نوروزی اعلام کنند تا مشکلی برای اسکان مسافران و گردشگران نداشته باشیم.

وی اذعان کرد: هتل‌ها و مهمانسراها جهت اسکان مسافران نوروزی ساماندهی شوند با این وجود اگر از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده شود هیچ گونه مشکلی برای اسکان نوروزی و دیگر ایام در این شهرستان وجود نداشته و مسافران و گردشگران به راحتی و آرامش خاطر کامل سفر می‌کنند.

 حمل و نقل و پایانه‌ها بر افزایش قیمت کرایه‌ها نظارت داشته باشد

 این مسئول  ابراز داشت: اداره حمل و نقل و پایانه‌های مسافربری اتوبوس مورد نیاز را از ابتدا تا پایان طرح لحاظ کند و نظارت و کنترل لازم بر افزایش‌های بی‌رویه کرایه‌های مسافربری اعمال شود از این رو تمام صنوف از جمله سرویس کاران و نانوایی‌ها و ...در ایام نوروزی اعلام شود تا مسافران با مشکلی مواجه نشوند.

ضرورت همکاری هلال احمر با شهرهای لوداب و مارگون 

مسئول ارشد اجرایی در شهرستان بویراحمد خواستار اجرایی شدن ستاد تسهیلات نوروزی در بخش‌ها بزرگ این شهرستان شد و گفت: در بخش‌ها و مناطق روستایی طبیعت بکر و دیدنی زیادی وجود دارد, شهرداری مارگون به صورت مجزا و مستقل مکان‌های گردشگری این شهر را  تکمیل و به ستاد تسهیلات نوروزی ارائه دهد.

الفونه همکاری هلال احمر با شهرهای مارگون و لوداب را خواستار شد و گفت: این نهاد در صورت امکان اقدامات لازم جهت اسکان مسافران و وسایل مورد نیاز را به شهرداری‌های مذکور ارائه دهد تا بتوان گردش پذیری در این مناطق را افزایش داد.

وی نهادینه کردن فرهنگ جمع‌آوری از پسماند زباله‌ها در سطح شهرها را ضروری دانست و ابراز داشت: در یک روز مشخص و به صورت بسیج عمومی زباله‌های اطراف که چهره شهر را نامناسب جلوه می‌دهد جمع‌آوری شود تا میزان رضایت مسافران و گردشگران را در این خصوص داشته باشد.

فرماندار بویراحمد تأکید کرد: آموزش و پرورش آدرس مدارس اسکان نوروزی را به نهادهای خدمات رسان ارائه دهد و به منظور ساماندهی و خدمات‌رسانی بهتر در این ایام تیمی مرکب از آتش‌نشانی، شرکت گاز، اداره برق، اورژانس مدارس اسکان مسافران را کنترل کنند.

انتهای پیام/82011/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول