اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک مهر اقتصاد خوزستان:

بانک‌داری اسلامی در کشور نهادینه شود

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک مهر اقتصاد خوزستان گفت: ترویج و نهادینه کردن بانک‌داری اسلامی یک نیاز و ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

بانک‌داری اسلامی در کشور نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حمیدرضا جهازی عصر امروز در نخستین همایش «شرکای ماندگار» بانک مهر اقتصاد در اهواز اظهار کرد: همه تلاش و کوشش‌ها در برگزاری این همایش اعلام این نکته است که بانک‌ها و مؤسسه‌های مالی به این باور برسند که سرمایه اصلی آنها مشتریان و مردم جامعه هستند.

وی ترویج بانکداری اسلامی و تلاش برای استفاده بهینه از منابع مالی مردم در جهت ایجاد اشتغال و حرفه‌های کوچک و خانگی را سرلوحه فعالیت‌های بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و افزود: بانک مهر اقتصاد نزدیک به یک دهه است اجرای بانکداری اسلامی را آغاز کرد و اقدامات خوبی را نیز در این خصوص تاکنون انجام داده است.

مدیر شعب بانک مهر اقتصاد خوزستان افزود: این بانک در سال‌های اخیر به صورت جدی‌تر وارد این عرصه شد و اتفاقات بسیار بزرگی مانند تشکیل کارگروه‌های نظارت شرعی و بازنگری تمامی قراردادها و تایید آن توسط کمیته شرعی در این حوزه رخ داد.

وی ادامه داد: اعتماد آفرینی از طریق اعمال حاکمیت شرکتی، توسعه بازار داخلی و خارجی، توسعه خدمات به جامعه هدف، چابک سازی، توسعه زیرساخت‌های سازمانی و تقویت بانکداری الکترونیک از دیگر اهداف استراتژیک بانک‌ها به شمار می‌رود.

جهازی با بیان اینکه این موسسه 800 شعبه در سراسر کشور و 40 شعبه در استان خوزستان دارد، تصریح کرد: سالانه بیش از 800 هزار فقره تسهیلات به رقم 20 هزار میلیارد تومان به مشتریان از طریق این بانک پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/2329/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول