اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس - 153

قوچانی: دشمنان قصد دارند انتخابات را هدف قرار دهند

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان با تبلیغ و ایجاد شبهه قصد دارند انتخابات سال 92 را هدف قرار دهند.

قوچانی: دشمنان قصد دارند انتخابات را هدف قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمدرضا قوچانی در نشست بصیرتی و سیاسی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک ولی عصر(عج) شاهرود برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی در جهت تشکیل حکومت اسلامی به راه افتاد.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برای تشکیل یک حکومت اسلامی بعد از قریب به 14 قرن تشکیل شد و این انقلاب مانند بعث پیامبر مردم خاموش و در جاهلیت فرو رفته را بیدار کرد.

وی افزود: در دوران طاغوت جامعه ما در ظلمت و تاریکی فرورفته بود و همه با این شرایط عادت کرده بودند و کسی برابر این همه ظلم و جور حرکتی نشان نمی‌داد تا اینکه امام راحل در سال 42 اولین جرقه‌های بیداری ملت را آغاز کرد.

همت و درایت مردم باعث شد انقلاب به پیروزی برسد

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: بعد از دستگیری و تبعید امام، ایشان با بیانیه و اعلامیه‌های مختلف برابر شاه ایستادگی و ملت را به مقاومت و مبارزه دعوت کرد و این باعث شد آهسته آهسته ملت بیدار شده و جوانان آگاه و با بصیرت به میدان آمدند.

قوچانی اظهار داشت: این موج در سال 56 فوران خود را آغاز کرد و در بهمن 57 با ورود امام به میهن به اوج خود رسید و با رهبری ایشان در 22 بهمن انقلاب پیروز و حکومت طاغوت برچیده شد.

وی تاکید کرد: همت و درایت مردم به ویژه نسل جوان و رهبری داعیانه امام امت باعث شد تا این انقلاب به پیروزی برسد و اکنون بعد از 34 سال همچنان با صلابت و قدرتمند به راه خود ادامه دهد.

مردم هم‏چنان پشت سر نظام و انقلاب هستند

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: این اقتدار و صلابت نشات گرفته و بصیرت و هوشیاری مردم آگاه ایران و عشق و علاقه آنان به انقلاب و اسلام است که همچنان پشت سر این نظام و انقلاب هستند.

قوچانی بیان داشت: اتفاقاتی که در این 34 سال عمر انقلاب بر ملت ما گذشته این ملت را آگاه‌تر و آبدیده‌تر کرده است و آنها را بیش از گذشته به دفاع از انقلاب اسلامی واداشته است.

وی با بیان اینکه ما از طوفان‌های بسیار سنگینی چون فتنه 88 عبور کرده‌ایم، افزود: اگر هوشیاری ملت ما در 9دی ماه نبود دشمن مطمئن بود که این انقلاب را به سمت سقوط پیش برده است و حضور آگاهانه مردم و تابع ولایت بودن آنها سیلی محکمی به گوش استکبار نواخت که صدای آن در جهان پیچید.

ملت مراقب توطئه‌های دشمنان باشد

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمنان اکنون نیز با تبلیغ و ایجاد شبهه قصد دارند انتخابات سال 92 را هدف قرار دهند، افزود: ملت ما باید هوشیار باشد و مراقب توطئه‌های دشمنان باشد؛ چرا که آنها لحظه‌ای از دسیسه‌چینی علیه ملت ایران غفلت نخواهند کرد.

قوچانی بیان داشت: باید در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشور داشته باشیم و بدانیم که اگر در انتخابات 22 بهمن حضور داشته باشیم در معادلات دشمنان تردید ایجاد می‌کنیم و آنها را مانند همیشه دچار گمراهی می‌کنیم.

انتهای پیام/2249/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول