اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمنده دفاع مقدس:

انقلاب ایران پدیده‌ای تاثیرگذار در جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: یکی از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ایران با توجه به اهداف، محتوا، نتایج و شرایط محیطی منطقه و بین‌المللی پدیده‌ای تاثیرگذار در جهان اسلام بوده است.

انقلاب ایران پدیده‌ای تاثیرگذار در جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهراب داوری بعدازظهر امروز در مراسم جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کیار، اظهار داشت: قدرشناسی نظام و انقلاب تکلیف همگان در این زمان است و باید با هوشیاری کامل مانع از سوء‌استفاده دشمنان شویم.

وی با اشاره به تحریم اقتصادی دشمنان افزود: این تحریم‌ها در زمان پیامبر (ص)، امیرالمومنین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت و حتی امام حسین (ع) نیز بوده است ولی هیهات از اینکه تن به ذلت دهیم و زیر بار حرف زور استکبار برویم.

داوری تصریح کرد: به مصداق فرمایش مقام معظم رهبری ایران امروز در شرایط بدر و خیبر است‌ نه شعب ابی‌طالب.

یکی از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تاثیر گسترده‌ای بر کشورهای منطقه داشته است، ادامه داد: این تاثیرگذاری موجب شده تا انقلاب اسلامی به عنوان یک نیروی قابل محاسبه توسط دولت‌های خارجی و دولت‌های منطقه مورد توجه واقع شود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با توجه به اهداف، محتوا، نتایج و شرایط محیطی منطقه و بین‌المللی، پدیده‌ای تاثیرگذار در جهان اسلام بوده است.

داوری تأکید کرد: امروزه ‏به برکت انقلاب اسلامی ایران، بیداری و آگاهی گسترده‌ای در بین مردم مسلمان، محروم و مستضعف جهان پدیدار گشته و شجاعت لازم را برای مبارزه به دست آوردند.

وی با بیان اینکه آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به دنبال حاکم شدن فرهنگ اسلامی است، اظهار داشت: وفاداری به عهد، ایثار، گذشت، صداقت در گفتار و سلامتی در رفتار از آرمان‌های فرهنگی مورد توجه به انقلاب اسلامی بوده است.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول