اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لشکر 77 فرمانده پیروز ثامن‌الائمه (ع):

انقلاب ایران ناب‌ترین پدیده قرن است

خبرگزاری فارس: فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه (ع) گفت: انقلاب ایران ناب‌ترین پدیده قرن است؛ مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) توانستند ابر قدرت شرق و غرب را شکست دهند.

انقلاب ایران ناب‌ترین پدیده قرن است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر سرتیپ علی جهانشاهی ظهر امروز در همایش تجلیل از خانواده معظم شهدای لشکر 77 ثامن‌الائمه (ع) در سالن اجتماعات میهمان سرای جواد‌الائمه در مشهد، اظهار کرد: مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران به شهدای 8 سال دفاع مقدس افتخار می‌کنند زیرا آنان از امام خمینی (ره) پشتیبانی کردند و دشمنان اسلام را به زانو درآوردند.

وی افزود: 5 هزار و 245 شهید لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه (ع) با نثار خون خود انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند و امنیت و آرامش را به مسلمانان به ارمغان آوردند.

جهانشاهی ادامه داد: شهیدان مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند، آنان با توکل بر خداوند و ایمان راسخ، روحیه شهادت‌طلبی و اطاعت از ولایت فقیه جان شیرین خود را برای دفاع از دین مبین اسلام فدا کردند.

فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه (ع) تصریح کرد: شهیدان بهترین معامله را با خدای خویش انجام دادند زیرا خداوند متعال نیز می‌فرماید، من از مؤمنان جان و مالشان را خریداری کردم و در مقابل بهشت را به آنان هدیه کردم.

وی یادآور شد: امروز به برکت خون شهدا، ایران اسلامی در سراسر جهان به‌صورت مقتدرانه می‌درخشد، شهیدان با الگو گرفتن از سرور و سالار شهیدان اسلام توانستند الگوی کشورهای اسلامی شوند.

جهانشاهی خاطر نشان کرد: تاکنون در بسیاری از کشورها انقلاب صورت گرفته است اما مانند کشور ایران به نتیجه نرسیده است.

فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن الائمه(ع) تاکید کرد: ما در مقابل شهدا تکلیف داریم و باید یاد و خاطره این عزیزان را زنده نگه داریم همچنین در راستای ترویج فرهنگ شهادت و رشادت نیز باید بیش از پیش تلاش نماییم.

وی با اشاره به سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب ایران ناب‌ترین پدیده قرن است؛ مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) با شعار نه شرقی و نه غربی توانستند ابر قدرت شرق و غرب را شکست دهند.

جهانشاهی افزود: امروز بیداری اسلامی و سقوط دیکتاتورها در کشورهای منطقه و جهان به برکت انقلاب اسلامی ایران رخ داده است.

انتهای پیام/70025/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول