اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

بخش احیای فولاد بافت مرداد 92 بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: بخش احیای فولاد بافت و اجرای کامل طرح برق‌رسانی به این مجتمع، مرداد 92 تکمیل می‌شود و همچنین طرح انتقال آب به این مجتمع از سد مخزنی آغاز شده است.

بخش احیای فولاد بافت مرداد 92 بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار در بازدید از مجتمع فولاد بافت اظهار داشت: برای راه‌اندازی و تکمیل بخش احیای کارخانه فولاد بافت یک هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که از سوی شرکت فولاد ایران تامین می‌شود.

اسماعیل افزود: در پی مذاکرات و پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه تامین و اختصاص این اعتبار پس از رایزنی‌های نهایی این اعتبار تا نیمه اسفند سال جاری تامین می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی بخش احیا این طرح در مرداد 92 و اجرای کامل طرح برق‌رسانی به این مجتمع بیان کرد: طرح انتقال آب از سد مخزنی آغاز شده است که امیدواریم در مدت زمان تعیین شده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

استاندار کرمان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف فولاد بافت در نشست جمع‌بندی و بررسی مشکلات این طرح حضور یافت و شتاب بخشیدن به روند اجرای طرح را خواستار شد.

در ادامه پیمانکار طرح تامین نشدن به موقع اعتبار پیشنهادی را از عمده‌ترین مشکلات فعلی مجتمع خواند.

فرماندار بافت در این نشست گفت: با توجه به تامین بخشی از این اعتبار مشکل تنها اجرای سریع طرح است که به دلیل مشکل مالی هنوز محقق نشده است.

محمدعلی بهروز از آغاز عملیات فولادسازی این مجتمع طی دو ماه آینده به طور قطعی خبر داد و گفت: از یک هزار میلیارد ریال اعتبار پیشنهادی و مصوب تاکنون تنها 36 میلیارد ریال آن تامین شده که با تکمیل این اعتبار این طرح طبق وعده به مرحله تولید در بخش احیاء می‌رسد.

همچنین با حضور استاندار کرمان در بافت عملیات خط انتقال آب از سد مخزنی این شهرستان با 25 میلیارد ریال و به طول 16 کیلومتر آغاز شد.

به گزارش فارس قرار است با بهره‌برداری از بخش احیا این کارخانه طبق زمان‌بندی در مرداد ماه سال آینده علاوه بر ایجاد اشتغال برای 300 نیروی جدید، روند ساخت و تکمیل بخش ذوب آن نیز اجرا شود و این طرح هم اکنون در بخش احیاء 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/2446/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول