اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

برگزاری مسابقات سه‌گانه در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: مسابقات سه‌گانه تیراندازی، شنا و دارت ویژه کارکنان و سازمان‌های تابعه شهرداری قزوین برگزار می‌‌شود.

برگزاری مسابقات سه‌گانه در قزوین

سیدعلی فخار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این دوره از مسابقات به همت حوزه ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در راستای برنامه‌های دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هم زمان با 15 و17 بهمن‌ ماه در بخش مردان مسابقات شنا از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 19 در استخر آریان برگزار می‌شود و بخش بانوان این مسابقات هم زمان با 16 بهمن‌ ماه از ساعت 10 تا 12 در استخر کارگران (شهر صنعتی) برگزار خواهد شد.

فخار خاطر نشان کرد: 18 بهمن‌ ماه مسابقات تیراندازی در مجموعه ورزشی 22 بهمن (اداره آموزش و پرورش_خیابان توحید) از ساعت 10 تا 12، در بخش مردان و از ساعت 12 تا 14 در بخش بانوان برگزار می‌شود.

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: مسابقات دارت نیز هم زمان با 19 بهمن‌ ماه در سالن ورزشی کوثر از ساعت 10 تا 12 در بخش مردان و از ساعت 12 تا 14 در بخش بانوان برپا خواهد شد.

گفتنی است، به برندگان این مسابقات، جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/2667/ذ10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول