اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاوت کلام وحی در دیار علویان- 35

11 بانوی قرآنی مازندران در مرحله ملی مسابقه می‌دهند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته بانوان سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور گفت: 11 بانوی قرآنی مازندران در مرحله کشوری رقابت می‌کنند.

11 بانوی قرآنی مازندران در مرحله ملی مسابقه می‌دهند

نادیا قاسم‌پور امروز در حاشیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشوری که در پلاژ نیروی انتظامی در حال برگزاری است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: افتخار بزرگی است که توانستیم خادم قاریان قرآن در مازندران باشیم و توفیقی است که خدمتگزاری این حاملان کلام وحی بر گردن ما آویخته شد.

وی با اشاره به اینکه پذیرش قاریان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات از دو روز قبل شروع شده است، تصریح کرد: متسابقین از 30 استان کشور در این مسابقات قرآنی شرکت کردند.

قاسم پور افزود: به ترتیب بیشترین متسابقان از استان گیلان با 13 شرکت‌کننده، تهران 12 نفر و خراسان و مازندران به طور مشترک 11 قاری قرآن در این مرحله به مرحله کشوری ورود یافتند.

مسئول کمیته بانوان سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور خاطر نشان کرد: کمترین شرکت‌کننده از استان سیستان و بلوچستان بود که با یک شرکت‌کننده در این مسابقات حضور یافت.

وی با اشاره به اینکه مسابقات به مدت یک هفته در مرکز مازندران برگزار می‌شود، گفت: متسابقان در بخش‌های قرائت، حفظ کل، ترتیل و حفظ 20 جزء قرآن با هم به رقابت می‌پردازند.

قاسم‌پور افزود: تاکنون 41 بانوی قاری قرآن در بخش قرائت، 43 نفر حفظ کل، 32 نفر ترتیل و 27 نفر در حفظ 20 جزء قرآن به مرحله کشوری راه یافتند که در مازندران رقابت می‌کنند.

مسئول کمیته بانوان سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور خاطر نشان کرد: شرایط سنی متسابقان در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور متغیر است و شاهد حضور خانم 50 ساله که حافظ کل قرآن مجید است در این دوره از مسابقات قرآنی هستیم.

انتهای پیام/86006/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول