اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان:

برگزاری یک مسابقه عجیب/ نوزادان آبادانی با چهار دست و پا رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان گفت: در یک مسابقه ابتکاری نوزادان این شهر با چهار دست و پا با هم رقابت می‌کنند.

برگزاری یک مسابقه عجیب/ نوزادان آبادانی با چهار دست و پا رقابت می‌کنند

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: این مسابقه ابتکاری برای نخستین بار به میمنت دهه مبارک فجر در شهر آبادان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه با پیشنهاد و برنامه ریزی باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال خلیج فارس و همکاری اداره ورزش و جوانان، همچنین شهرداری و شورای اسلامی شهر آبادان برگزار می‌شود.

شهردار آبادان در ادامه افزود: این مسابقه ابتکاری و جذاب روز دوشنبه 16 بهمن ماه که به نام روز «انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیاد خانواده» نامگذاری شده با حضور خانواده‌های این نوزادان و شهروندان در سالن سرپوشیده حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان در ادامه خاطرنشان کرد: مادران و پدران علاقه مند می‌توانند همه روزه تا روز 14 بهمن، صبح‌ها از ساعت 10 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 17 تا 19 به اداره ورزش و جوانان واقع در بلوار دهداری مراجعه و ضمن ثبت نام از شرایط این مسابقه نیز مطلع شوند.

شیرازی در ادامه تصریح کرد: در این مسابقه نوزادان شیرخواره هفت تا 13 ماهه در مسیری تعیین شده و با حضور خانواده‌های خود به صورت سینه خیز تا خط پایان هدایت می‌شوند تا روزی پرنشاط را به حاضران هدیه کنند و در صورت کسب عنوان برتر، جوایز ارزنده‌ای را نیز به خود اختصاص خواهند داد.

شهردار آبادان در ادامه در خصوص جزئیات این مسابقه اظهار داشت: نوزادان بر روی تشک‌های تعبیه شده و استاندارد که بهداشت آن نیز رعایت شده، به رقابت می‌پردازند و مادران می‌توانند با راهنمایی و تشویق فرزندان خود، آنها را به خط پایان برسانند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد این مسابقه ابتکاری با استقبال گرم مردم آبادان مواجه شود.

انتهای پیام/2329/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول