اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هلال احمر خراسان‌جنوبی خبر داد

اعزام 3 تیم درمان اضطراری به مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از اعزام سه تیم درمان اضطراری به مناطق زلزله‌زده زهان خبر داد.

اعزام 3 تیم درمان اضطراری به مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، مجیدرضا لطیفی اظهار کرد: تیم‌های درمان اضطراری متشکل از یک پزشک، دو پرستار و چهار تکنیسین فوریت‌های پزشکی در نخستین ساعات وقوع حادثه به همراه اکیپ امدادی به محل حادثه‌دیده اعزام شدند و هم‌اکنون نیز در منطقه حضور دارند.

وی افزود: در حال حاضر خدمات شاخصی از قبیل ویزیت و ارائه دارو به صورت رایگان به مصدومین توسط تیم درمان اضطراری ارائه شده است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی ادامه داد: تاکنون 350 نفر از خدمات بهداشتی درمانی تیم‌های درمان اضطراری مستقر در منطقه زلزله‌زده زهان بهره‌مند شدند.

لطیفی اظهار کرد: یک نفر از مصدومین حادثه دیده برای درمان به بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند اعزام شده است.

وی با اشاره به اعزام تیم بهداشت باروری به منطقه گفت: این تیم شامل دو ماما و دو پرستار است و برای رسیدگی به بانوان باردار به این منطقه اعزام شده است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی ادامه داد: تیم بهداشت باروری به ارائه خدمات مشاوره‌ای و معاینه بانوان حادثه‌دیده می‌پردازند.

لطیفی تصریح کرد: یک تیم حمایت روانی متشکل از دو روانشناس نیز به منطقه اعزام شده‌اند که خدمات مشاوره روانشناسی ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: بسته‌های بهداشتی نیز شامل مسواک، خمیردندان، شامپو و حوله توزیع شده است.

معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی افزود: خدمات ارائه شده با هماهنگی جامعه پزشکی و بسیج پزشکی به زلزله‌زدگان زهان بوده است.

انتهای پیام/2248/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول